Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vještine informacijske i informatičke pismenosti studenata informacijskih znanosti u Osijeku: pilot istraživanje (CROSBI ID 223717)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jokić, Andrea ; Koljenik, Dragana ; Faletar Tanacković, Sanjica ; Badurina, Boris Vještine informacijske i informatičke pismenosti studenata informacijskih znanosti u Osijeku: pilot istraživanje // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 59 (2017), 3-4; 63-92

Podaci o odgovornosti

Jokić, Andrea ; Koljenik, Dragana ; Faletar Tanacković, Sanjica ; Badurina, Boris

hrvatski

Vještine informacijske i informatičke pismenosti studenata informacijskih znanosti u Osijeku: pilot istraživanje

Rad predstavlja rezultate istraživanja razine informacijske i informatičke pismenosti kod studenata preddiplomskog i diplomskog studija informacijskih znanosti Filozofskog fakulteta u Osijeku. Ovo istraživanje za cilj je imalo izraditi instrument za ispitivanje informacijske i informatičke pismenosti te ispitati samu razinu informacijske i informatičke pismenosti studenata. Instrument za mjerenje informacijske pismenosti izrađen je na temelju Standarda informacijske pismenosti za visoko školstvo koje je 2000. godine donijelo Udruženje znanstvenih i sveučilišnih knjižnica (Association of College & Research Libraries – ACRL), dok je instrument za mjerenje informatičke pismenosti utemeljen na Europskoj računalnoj diplomi (European Computer Driving Licence – ECDL). U odnosu na informacijsku pismenost, studenti diplomskog studija ostvarili su značajniju uspješnost (61, 54%) od studenata preddiplomskog studija (37, 63%), dok su pak kod informatičke pismenosti studenti preddiplomskog studija ostvarili nešto višu razinu uspješnosti s ostvarenih 73, 29% u odnosu na studente diplomskih studija čiji postotak uspješnosti iznosi 69, 96%. Također, pokazalo se da veza između informacijske i informatičke pismenosti ne postoji, odnosno da studenti koji su informacijski pismeni nisu nužno i informatički pismeni te obrnuto, studenti koji su informatički pismeni nisu nužno i informacijski pismeni.

informacijska pismenost ; informatička pismenost ; studenti informacijskih znanosti ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Information and computer literacy skills of information sciences students in Osijek: pilot study

nije evidentirano

information literacy ; computer literacy ; information science students ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (3-4)

2017.

63-92

objavljeno

0507-1925

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost