Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj i socijalna dimenzija visokog obrazovanja u Hrvatskoj (CROSBI ID 55205)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Baranović, Branislava Razvoj i socijalna dimenzija visokog obrazovanja u Hrvatskoj // Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? - Pristup visokom obrazovanju i odabir studija / Baranović, Branislava (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2015. str. 15-39

Podaci o odgovornosti

Baranović, Branislava

hrvatski

Razvoj i socijalna dimenzija visokog obrazovanja u Hrvatskoj

U radu se daje pregled razvoja visokog obrazovanja u Hrvatskoj s naglaskom na njegovoj socijalnoj dimenziji, kao i prikaz empirijskih istraživanja društvenih nejednakosti u visokom obrazovanju. Posebno se ukazuje na činjenicu da intenzivan razvoj visokog obrazovanja u Hrvatskoj, kako u socijalističkom tako i u postsocijalističkom razdoblju, nije bio praćen ostvarivanjem društvene jednakosti u visokom obrazovanju. U visokom obrazovanju također su zadržane rodne razlike. One se očituju u većoj zastupljenosti žena u tradicionalno ženskim područjima studija (npr. učiteljski studiji, studiji u društveno-humanističkom području), a muškaraca u tradicionalno muškim područjima studija (npr. informatika i tehnički studiji).

visoko obrazovanje, Hrvatska, socijalna dimenzija, društvene nejednakosti

nije evidentirano

engleski

The development of higher education in Croatia and its social dimension

nije evidentirano

higher education, Croatia, the social dimension, social inequalities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-39.

objavljeno

Podaci o knjizi

Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? - Pristup visokom obrazovanju i odabir studija

Baranović, Branislava

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2015.

978-953-6218-68-4

Povezanost rada

Sociologija, Pedagogija