Kultura turizma (CROSBI ID 13469)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Dujmović, Mauro
hrvatski
Kultura turizma
U svrhu što boljeg razumijevanja novih razvojnih smjerova u transformiranju današnjeg društva, fenomen turizma i turističkog iskustva sagledan je u kontekstu demokratizacije putovanja, akulturacije, autentičnosti, konstrukcije identiteta, konzumerizma u turizmu i njegovog podudaranja sa sadašnjim potrošačkim trendovima, regulacijom u turizmu i turizmu kao obliku neokolonijalne aktivnosti u dokolici. Promjenom modernističkog svjetonazora i načina života, kao i razvojem postmodernističke kulture došlo je do razvoja novih oblika turizma koji imaju potencijala zamijeniti ili barem promijeniti već postojeće oblike i fundamentalne turističke strukture. Knjiga je zamišljena kao prilog raspravama koje naglašavaju sve prisutniju potrebu za zaokretom i prelaskom sa apsolutnih istina na relativne i komplementarne interpretacije u turističkoj teoriji.
kultura; turizam; sociologija turizma; turist; post-turist; postmderni turizam; komercijalizacija; mobilnost
nije evidentirano
engleski
The Culture of Tourism
nije evidentirano
culture; tourism; sociology of tourism; tourist; pos-tourist; postmodern tourism; commercialization; mobility
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
2014.
978-953-7320-17-1
233
objavljeno