Kompetentnost nastavnika hrvatskoga jezika za provođenje medijske kulture u hrvatskim osnovnim školama (CROSBI ID 55519)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ciboci, Lana ; Osmančević, Leali
hrvatski
Kompetentnost nastavnika hrvatskoga jezika za provođenje medijske kulture u hrvatskim osnovnim školama
Hrvatskoj je medijska kultura jedna od predmetnih sastavnica hrvatskoga jezika što znači da su za medijski odgoj djece u Hrvatskoj zaduženi nastavnici hrvatskoga jezika. Problem je što neki nastavnici hrvatskoga jezika nemaju dovoljno znanja o medijima jer u sklopu fakultetske naobrazbe nisu imali dovoljno medijskih predmeta. Naime, dok neki fakulteti na kojima se obrazuju budući nastavnici hrvatskoga jezika nude veliki izbor medijskih predmeta, na drugima takvi predmeta gotovo uope nema. No, jesu li sami nastavnici toga svjesni? Smatraju li da imaju dovoljno znanja o medijima ili su im potrebna dodatna usavršavanja kako bi o njima mogli predavati učenicima? Smatraju li da bi medijska kultura uopće trebala biti dio nastave hrvatskoga jezika? Ovaj rad donosi odgovore na ova i druga pitanja. Istraživanje je provedeno metodom anketnog upitnika među nastavnicima hrvatskoga jezika u osnovnim školama na području Grada Zagreba. Rad donosi i rezultate analize sadržaja nastavnih jedinica o medijskoj kulturi u čitankama hrvatskoga jezika u višim razredima osnovne škole.
medijska pismenost, medijska kultura, hrvatski jezik, nastavnici
nije evidentirano
engleski
The competences of teachers of the Croatian language for the implementation of media culture in Croatian elementary schools
nije evidentirano
media literacy, media culture, Croatian language, teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
121-139.
objavljeno
Podaci o knjizi
Medijska pismenost: preduvjet za odgovorne medije.
Car, Viktorija ; Turčilo, Lejla ; Matović, Marijana
Sarajevo: Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu
2015.
978-9958-598-63-0