Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Paradigma poslovne komunikacije (CROSBI ID 13590)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Perinić, Jadran Paradigma poslovne komunikacije. Zagreb: Sveučilišna knjižara, 2008

Podaci o odgovornosti

Perinić, Jadran

hrvatski

Paradigma poslovne komunikacije

Poslovanje poduzeća u promjenljivim i nestabilnim uvjetima poslovnog okruženja u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, obilježeno je stalnim kvantitativnim i kvalitativnim promjenama, procesima restrukturiranja, ponovnog preslagivanja i borbe za odgovarajuće mjesto na sve konkurentnijem globalnom tržištu roba i usluga. Rad, stvaralaštvo, proizvodnja radi opstanka i međusobno komuniciranje članova ljudskih zajednica kroz cijelu povijest čovječanstva bili su i ostali neke od važnih konstanti. Dovođenjem u vezu poduzeća kao mjesta organiziranog i ciljanog društvenog aktiviteta te informiranja i komuniciranja, kao nužnosti koja proizlazi iz prirode ljudskog bića, postavila su se brojna pitanja u vezi s time. Neka od važnijih su: stvarno mjesto i uloga informiranja te komunikacije svih aktera u poslovnoj organizaciji, njihov doprinos svekolikom unapređenju organizacijske sposobnosti, motivacije zaposlenika i sl. Jedna od ključnih misli pri tome je mogućnost izvođenja zaposlenika iz pozicije objekta u poziciju aktivnog subjekta proizvodnih procesa. Naime, svaki pojedinac u sebi nosi neki radni i intelektualni potencijal kojeg tijekom svog života ima potrebu podijeliti sa svojim okruženjem. Postavlja se pitanje: kad bi naše proizvodne i uslužne organizacije uspjela stvoriti upravo takvu radnu atmosferu, čija su bitna obilježja sigurnost, međusobno povjerenje, slobodan protok informacija, ideja, prijedloga, mišljenja i sl., bi li zaposlenici više doprinosili svojim angažiranim, nesputanim i kreativnim radom ukupnosti ciljeva i zadataka tržišno orijentiranih proizvodnih gospodarskih subjekata?

poslovno komuniciranje; interno poslovno komuniciranje; poduzeće

nije evidentirano

engleski

Paradigm of business communication

nije evidentirano

business communication; internal business communication; company

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Sveučilišna knjižara

2008.

978-953-7015-42-8

159

objavljeno

Povezanost rada

Povezane osobe





Informacijske i komunikacijske znanosti