Poljoprivredna entomologija - Sistematika kukaca (CROSBI ID 13605)

Autorska knjiga | ostalo

Gotlin Čuljak, Tanja ; Juran, Ivan Poljoprivredna entomologija - Sistematika kukaca. Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016

Gotlin Čuljak, Tanja ; Juran, Ivan

Poljoprivredna entomologija - Sistematika kukaca

Udžbenik obuhvaća devet poglavlja. U uvodnom je dijelu istaknuta povijest entomologije na području Republike Hrvatske, gospodarski značaj kukaca, danas najbrojnije životinjske skupine na Zemlji, srodstveni odnosi člankonožaca kao i njihova rasprostranjenost. U drugom poglavlju je opisana povijest sistematike, svrha i metode identifikacije vrsta, predmet i opis svojstava vrste, svojstva klasifikacije i taksonomske kategorije te znanstvena i uobičajena nomenklatura kukaca. U poglavlju je prikazana sistematika životinjskog svijeta kao i sistematika kukaca. Slijede poglavlja s prikazom redova beskrilaca (Apterygota) i krilaša (Pterygota) u kojih su razlučene grupe kukaca Paleoptera Exopterygota, Neoptera Exopterygota i Neoptera Endopterygota. U petom i šestom su poglavlju opisani najvažniji heterometabolni i holometabolni štetnici te se u zadnjem poglavlju nalaze upute za izradu entomološke zbirke. Smatramo da će ovaj sadržaj doprinijeti lakšem razumijevanju i savladavanju znanja prvenstveno iz poljoprivredne, ali jednako tako i iz veterinarske, medicinske i tehničke entomologije. Tekst je dopunjen mnogim crtežima, tablicama, grafovima i fotografijama u boji koje su nužne za razumijevanje teksta. Na kraju udžbenika nalazi se kazalo stručnih pojmova koje će znatno olakšati savladavanje opsežnih znanja iz sistematike kukaca.

poljoprivredna entomologija; kukci; sistematika

Agricultural Entomology - Insect Systematics

Agricultural Entomology; Insects; Systematics