Aktivno učenje u umjetničkom području razredne nastave (CROSBI ID 778147)

Šulentić Begić, Jasna Aktivno učenje u umjetničkom području razredne nastave // Vukovar, Petrijevci i Sarvaš. 2017.

Šulentić Begić, Jasna

Aktivno učenje u umjetničkom području razredne nastave

Predavanje "Glazbene sposobnosti učenika mlađe školske dobi" i radionica "Glazbene igre u primarnom obrazovanju" bile su namijenjene predstavnicima školskih stručnih vijeća učitelja razredne nastave s područja Osječko- baranjske i Vukovarsko-srijemske županije (Vukovar, 21.3.2016. ; voditeljica viša savjetnica Snježana Lustig, prof.), predstavnicima školskih stručnih vijeća učitelja razredne nastave s područja Osječko- baranjske, Virovitičko- podravske i Požeško- slavonske županije (Petrijevci, 22.3.2016. ; voditeljica viša savjetnica Mirela Skelac, prof.), učiteljima razredne nastave s područja Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije (Vukovar, 6.7.2016. ; voditeljica viša savjetnica Snježana Lustig, prof.) i predstavnicima školskih stručnih vijeća učitelja razredne nastave s područja Osječko- baranjske i Vukovarsko-srijemske županije (Sarvaš, 9.1.2017. ; voditeljica viša savjetnica Snježana Lustig, prof.). Učitelji su promišljali o glazbenim sposobnostima u kontekstu utjecaja naslijeđa i okoline, uočili važnost pravodobnog i pravilnog razvijanja glazbenih sposobnosti učenika, uvidjeli učinkovitost primjene glazbenih igara u nastavi te usvojili glazbene igre koje će moći primjenjivati u nastavi glazbe i neglazbenih predmeta.

nastava glazbe ; glazbena sposobnost ; glazbene igre ; razredna nastava

Active learning in the artistic area of classroom teaching

music lessons ; musical ability ; music games ; primary level education