Modeli odnosa s javnostima (CROSBI ID 13705)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Tafra-Vlahović, Majda
engleski
Modeli odnosa s javnostima
Za osobe koje se profesionalno bave odnosima s javnostima i komunikacijskim menadžmentom od vitalne je važnosti prepoznati ograničenja komunikacije. Poteškoća je u tome što su komunikacijska rješenja uglavnom jednostavnija, jeftinija i lakše ih se provodi. Ponekad se čini lakše predložiti upravi komunikacijsko rješenje nego preporučiti da se uhvate u koštac s pravim uzrokom. Nadalje, kao komunikacijski stručnjaci, profesionalci odnosa s javnostima ne trebaju nužno prepoznati da komunikacija nije jedino i pravo rješenje. Pravo je rješenje u komunikaciji koja bi trebala biti dio sveobuhvatnog programa koji uključuje i druga praktična rješenja. Taj je cilj korištenja komunikacije u svrhu unapređenja ugleda a time i učinka i vrijednosti organizacije pravi izazov za menadžera odnosa s javnostima. Sve je na izgled slično, a ipak, uvijek posve različito. Upravo zbog te različitosti važno je temeljito upoznati i razumjeti modele odnosa s javnostima u svoj njihovoj dinamičnosti, promjenjivosti i iznenađenjima, kako bi, u dodiru s onim što u nastavi često zovemo stvarni život, imali znanja, sposobnosti i hrabrosti uhvatiti se u koštac s probemima i izazovima. Odnosi s javnostima kao profesija nisu margina organizacijskog djelovanja u društvenom životu, oni jesu organizacijsko djelovanje, prožimaju ga kao vitalno vezivno tkivo. Kako svijet postaje sve više digatiliziran, globaliziran i umrežen, komuniciranje postaje sve važnije.
komuniciranje; modeli odnosa s javnostima; menadžment
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Koprivnica: Sveučilište Sjever
2016.
978-953-7809-30-0
145
objavljeno