Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija (CROSBI ID 227403)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija
Tema je ovoga rada nastava glazbe na učiteljskom studiju, a svrha unaprjeđivanje nastave glazbenih kolegija. Prema bolonjskoj reformi od studenta se na učiteljskom studiju očekuje da stekne kompetencije za uspješno (kompetentno) organiziranje/izvođenje nastave. U našem slučaju od studenta se očekuje da stekne ili razvije u odgovarajućoj mjeri kompetencije potrebne za poučavanje Glazbene kulture. Nastava glazbe na učiteljskim studijima u Hrvatskoj, a i u svijetu, u većini se slučajeva zasnivaju na logici koja vodi od teorije k praksi. Takav model može biti djelotvoran u sustavu stručnog glazbenog obrazovanja, ali ne i na učiteljskom studiju i to stoga što je za glazbenu nastavu predviđeno vrlo malo vremena kao i zbog posebitosti učenja glazbe. Tijekom učiteljskog studija studente treba osposobiti za praktično bavljenje glazbom. Zato nastava glazbe na učiteljskom studiju mora polaziti od glazbene prakse i iz nje kretati prema teoriji.
učiteljski studij ; nastava glazbe ; glazbene kompetencije studenata ; poučavanje glazbe ; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Studentsʼ musical competencies at teacher training studies
nije evidentirano
teacher training studies ; Music education ; students' musical competence ; teaching music ; primary education
nije evidentirano