Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj kompetencija studenata učiteljskog studija na kolegiju Metodika glazbene kulture (CROSBI ID 634457)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir Razvoj kompetencija studenata učiteljskog studija na kolegiju Metodika glazbene kulture // The influence of teaching methodology on the quality of teacher and pre-school teacher training : collection of proceedings / Lepeš, Josip (ur.). Subotica: Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2015. str. 439-447

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

hrvatski

Razvoj kompetencija studenata učiteljskog studija na kolegiju Metodika glazbene kulture

U izobrazbi budućih učitelja od iznimnoga su značaja metodičke vježbe na kojima studenti primjenjuju stečena znanja i vještine, tj. izravno se uključuju u nastavu i samostalno je osmišljavaju, organiziraju i izvode. U okviru ovoga rada provedeno je istraživanje usmjereno na metodičke vježbe kolegija Metodika glazbene kulture, na kojima studenti četvrte godine učiteljskog studija mogu pokazati stvarnu kompetenciju za izvođenje nastave glazbe. Sustavno su promatrani nastavni sati studenata (N=40) i opažanja su bilježena u dnevnik nastavne djelatnosti studenata. Cilj je istraživanja bio uvidjeti najčešće poteškoće pri izvođenju studentskih satova glazbene kulture. Satovi s kojih potječu ova opažanja održani su u zimskom semestru akademske godine 2010./11. u vježbaonici Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku u Republici Hrvatskoj. Rezultati opažanja su pokazali da od ukupnog broja poteškoća (N=182) najviše njih je iz nastavnog područja pjevanje i to njih 50 (27.47%), slijedi nastavno područje slušanje glazbe (47 ; 25.82%), zatim terminološke i sadržajne pogreške (26 ; 14.29%), netočno sviranje instrumenta (23 ; 12.64%), intonativno netočno pjevanje (19 ; 10.44%), zatim nastavno područje elementi glazbene kreativnosti s 12 (6.59%) i na posljednjem mjestu je nastavno područje sviranje (5 ; 2.75%). Kako bi se smanjio broj poteškoća i budući učitelji stekli potrebne kompetencije za uspješno organiziranje i izvođenje nastave glazbene kulture, učenje glazbe na učiteljskom studiju mora slijediti put od prakse k teoriji, tj. nastava glazbe se u situaciji nedovoljnog vremena mora ostvarivati na samoj glazbi uz istovremeno usvajanje metodičkih postupaka.

učiteljski studij ; kolegij Metodika glazbene kulture ; kompetencije studenata za poučavanje glazbe

nije evidentirano

engleski

Enhancing teacher trainees’ competences of students teacher in during their music Methodology of teaching music course

nije evidentirano

Teacher Education training ; Music methodology course ; student’s competences for teaching music

nije evidentirano

Podaci o prilogu

439-447.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

The influence of teaching methodology on the quality of teacher and pre-school teacher training : collection of proceedings

Lepeš, Josip

Subotica: Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar

978-86-87095-65-6

Podaci o skupu

INTERNATIONAL Methodological Conference

predavanje

30.05.2015-30.05.2015

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija