Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalizacija doktorske izobrazbe - vodič za mentore i doktorande (CROSBI ID 746571)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Novak, Doris Profesionalizacija doktorske izobrazbe - vodič za mentore i doktorande / Professionalization of Doctoral Education - Guide for Supervisors and Doctoral Students. Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2016. 72..

Podaci o odgovornosti

Novak, Doris

hrvatski

Profesionalizacija doktorske izobrazbe - vodič za mentore i doktorande

Izrada doktorske disertacije jest mnogo više od samog istraživanja i pisanja. Ono što se želi ostvariti jest doprinos ukupnom temeljnom i uporabnom znanju. Važno je da doktorandi razviju akademski način razmišljanja (stav) i da ga kontinuirano nastave nadograđivati. Opće kompetencije uključuju tehničke vještine, prezentacijske vještine, vještinu pisanja i sposobnost formuliranja problema istraživanja. Od presudnog je značaja kontinuirana rasprava o očekivanjima između mentora i doktoranda te na koji način se predviđa raspodjela odgovornosti. Za početak je potrebno osigurati i definirati prihvatljivi način rada. Vođenje kandidata od strane mentora se postupno treba smanjivati s ostvarenim napretkom doktoranda. Podrazumijeva se da napredak dolazi s vremenom. Potrebno je da mentor kontinuirano postavlja pitanja koja će zahtijevati od doktoranda intelektualni napor i koja će voditi k rješenjima.

Mentori; doktorandi; doktorska izobrazba

nije evidentirano

engleski

Professionalization of Doctoral Education - Guide for Supervisors and Doctoral Students

Izrada doktorske disertacije jest mnogo više od samog istraživanja i pisanja. Ono što se želi ostvariti jest doprinos ukupnom temeljnom i uporabnom znanju. Važno je da doktorandi razviju akademski način razmišljanja (stav) i da ga kontinuirano nastave nadograđivati. Opće kompetencije uključuju tehničke vještine, prezentacijske vještine, vještinu pisanja i sposobnost formuliranja problema istraživanja. Od presudnog je značaja kontinuirana rasprava o očekivanjima između mentora i doktoranda te na koji način se predviđa raspodjela odgovornosti. Za početak je potrebno osigurati i definirati prihvatljivi način rada. Vođenje kandidata od strane mentora se postupno treba smanjivati s ostvarenim napretkom doktoranda. Podrazumijeva se da napredak dolazi s vremenom. Potrebno je da mentor kontinuirano postavlja pitanja koja će zahtijevati od doktoranda intelektualni napor i koja će voditi k rješenjima.

Supervisors; doctoral students; doctoral education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

72

2016.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-243-082-0

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport

Poveznice