Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem (CROSBI ID 228788)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Putarek, Vanja ; Rovan, Daria ; Vlahović-Štetić, Vesna Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 1; 107-129. doi: 10.5559/di.25.1.06

Podaci o odgovornosti

Putarek, Vanja ; Rovan, Daria ; Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem

Uključenost učenika u učenje ima važnu ulogu u obrazovanju, pa je potrebno bolje razumjeti procese koji djeluju u pozadini uključenosti. U ovom istraživanju nastojali smo utvrditi u kojoj se mjeri individualne razlike u bihevioralnoj, kognitivnoj i emocionalnoj uključenosti učenika u učenje fizike mogu predvidjeti na temelju zavisnosti samopoštovanja, subjektivne vrijednosti fizike i ciljeva postignuća. Ispitali smo i imaju li ciljevi postignuća posredničku ulogu u povezanostima subjektivne vrijednosti i zavisnosti samopoštovanja s komponentama uključenosti. U istraživanju je sudjelovalo 411 učenika opće gimnazije koji su ispunjavali Skalu uključenosti, Skalu subjektivne vrijednosti, Skalu zavisnosti samopoštovanja i Skalu ciljeva postignuća. Rezultati istraživanja pokazuju da specifično definirani konstrukti subjektivne vrijednosti i ciljeva postignuća bolje predviđaju specifično definirani konstrukt uključenosti nego zavisnost samopoštovanja, koja je bila definirana na općenitoj razini. Osim toga, rezultati medijacijskih analiza potvrđuju postavku hijerarhijskoga modela motivacije za postignućem o ulozi ciljeva postignuća koji posreduju između povezanosti uključenosti i subjektivne vrijednosti te zavisnosti samopoštovanja.

uključenost ; subjektivna vrijednost zadatka ; ciljevi postignuća ; zavisnost (kontingentnost) samopoštovanja

nije evidentirano

engleski

The Relationship Between Engagement in Physics, Achievement Goals, Subjective Values and Self- Worth Contingencies

nije evidentirano

engagement ; subjective task values ; achievement goals ; self-worth contingencies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25 (1)

2016.

107-129

objavljeno

1330-0288

1848-6096

10.5559/di.25.1.06

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice
Indeksiranost