Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Second hand informacije (CROSBI ID 228945)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Dujić, Lidija Second hand informacije // Medijski dijalozi, IX (2016), 24; 187-196

Podaci o odgovornosti

Dujić, Lidija

hrvatski

Second hand informacije

U kontekstu usitnjavanja medija i dijeljenja publike rad prati dva procesa – personalizaciju medijskih sadržaja i personalizaciju publike. Razmatra razlike u prijenosu i oblikovanju informacija između tiskanih i online medija koje su dijelom posljedica promijenjene uloge novinara i aktivnije participacije publike. Analizira načine na koje publika iz sve većeg broja online medija nastoji izabrati vjerodostojne izvore informacija, premda su – i publika i informacije – prethodno "targetirane" i prilagođene. Zaključno rad pokušava odgovoriti na pitanje nisu li informacije s takvim balastom zapravo rabljene – "second hand" informacije – koje publici uskraćuju pravo na provjerenu i provjerljivu informaciju, novinarski posao svode na sažetke ili top-liste "najvažnijih stvari koje treba znati", a novinarstvo dodatno deprofesionaliziraju.

mediji ; personalizacija ; publika ; informacije

nije evidentirano

engleski

Second hand informations

nije evidentirano

media ; personalization ; audience ; informations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

IX (24)

2016.

187-196

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija