Motivacija za učenje matematike: kako pokazati učenicima da je matematika zanimljiva, korisna i važna? (CROSBI ID 56571)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlin-Bernardić, Nina
hrvatski
Motivacija za učenje matematike: kako pokazati učenicima da je matematika zanimljiva, korisna i važna?
Brojni teorijski okviri nastoje objasni ti ulogu koju motivacija ima u procesu učenja, a jedan od najvažnijih suvremenih pristupa predstavlja Teorija očekivanja i vrijednosti, koji su formulirali Eccles, Wigfield i njihovi suradnici (Eccles i sur., 1983 ; Eccles, 2005 ; Eccles i Wigfield, 2002 ; Wi gfield i Eccles, 2000). Glavna pretpostavka ovog modela je da na ponašanje pri učenju najviše utječu motivacijska uvjerenja: očekivanja uspjeha i vrijednost zadatka, koja ima četiri komponente: interes, važnost, korisnost i cijenu truda. Ovaj model vrlo je primjenjiv u području matematike, te je više istraživanja provjeravalo njegove postavke u tom području. U predavanju će stoga biti riječi o suvremenim spoznajama o motivaciji u učenju matematike i njenom utjecaju na obrazovne ishode dobivenim na temelju međunarodnih istraživanja, kao i na temelju istraživanja u Hrvatskoj u kojima je autorica sudjelovala. Također, pokazat ćemo kako se ovi nalazi mogu iskoristiti u nastavi matematike kako bi se povećala motivacija učenika i kako bi im se pokazalo da je matematika zanimljiv, koristan i važan predmet.
motivacija za učenje, motivacijska uvjerenja, obrazovni ishodi u matematici
nije evidentirano
engleski
Motivation for learning mathematics: How to show students that mathematics is interesting, useful and important?
nije evidentirano
motivation fo r learning, motivational beliefs, educational outcomes in mathematics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
11-19.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban, Mojca
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo
2015.
978-961-03-0330-5