Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog učenja (RPL), istraživanja potreba tržišta rada te razvoj i vrednovanje ishoda učenja u visokom obrazovanju (CROSBI ID 14120)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Balković, Mislav ; Dželalija, Mile
hrvatski
Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog učenja (RPL), istraživanja potreba tržišta rada te razvoj i vrednovanje ishoda učenja u visokom obrazovanju
Knjiga predstavlja prijedlog procedura i smjernica za provedbu vrednovanja neformalnog i informalnog učenja te daje prijedlog metodologije istraživanja potreba tržišta rada radi pripreme standarda zanimanja i standarda kvalifikacija kao podloge za vrednovanje.
Vrednovanje ; tržište rada ; procedure
nije evidentirano
engleski
Guidelines and procedures for RPL, labor market needs research, development of learning outcomes and assessment procedures in higher education
nije evidentirano
RPL ; assessment ; Labor market research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO)
2015.
978-953-7584-11-5
92
objavljeno