Informacijsko obrazovanje i društvo znanja - projekt istraživanja (CROSBI ID 56790)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nadrljanski, Mila ; Marušić, Eli ; Brković, Ivan
hrvatski
Informacijsko obrazovanje i društvo znanja - projekt istraživanja
Znače li nove tehnologije necenzurirani protok informacija i znanja? Kako uspješno učiti medijske stručnjake da uživaju nove slobode, koriste nove alate u poslu i snose odgovornosti razvoja društva znanja u vlastitoj zemlji? Uvažavaju li postojeći redovni i alternativni oblici obrazovanja sadašnje i nagoviještene promjene u medijskoj profesiji? Što treba raditi? Čovjek u dobu znanja. Mijenja li intenzivna informatizacija navike u svakodnevnom životu? Što se događa s interpersonalnom komunikacijom? Preferiranje novih izvora i oblika informacije – kako naučiti biti selektivan?Mijenja li se tradicionalni društveni i organizacijski aspekt funkcioniranja obitelji? Kako će čovjek upravljati osobnim potrebama, kako će upravljati radnim i slobodnim vremenom?Ništa manje važan aspekt je povezivanje sa svijetom, upotreba tehnologije komunikacija za stalno učenje i prilagođavanje promjenama. Posebno su značajne promjene u sferi rada kojim se odlikuju ovo tehnološko doba. Globalizacija informacija i tržišta rada, poticanje veće mobilnosti stručnjaka nameću potrebu stalnog cjeloživotnog učenja.
Informacijsko obrazovanje, društvo znanja, projekt istraživanja
nije evidentirano
engleski
Information Literacy and Education for “Knowledge Society” - research project
nije evidentirano
Information literacy and education, knowledge society, research project
nije evidentirano
Podaci o prilogu
89-99.
objavljeno
Podaci o knjizi
Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja
Nadrljanski, Đorđe
Split: Redak
2016.
978-953-336-330-1