Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja (CROSBI ID 56791)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Nadrljanski, Mila ; Paska, Iva ; Mašće, Irena Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja // Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja / Nadrljanski, Đorđe (ur.). Split: Redak, 2016. str. 99-111

Podaci o odgovornosti

Nadrljanski, Mila ; Paska, Iva ; Mašće, Irena

hrvatski

Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja

Pojava novih informatičkih i komunikacijskih tehnologija i medija omogućila je osnove za korjenite promjene u obrazovanju. U posljednjih dvadesetak godina, obrazovanje postaje predmet naučnog istraživanja zahvaljujući brzom razvoju informatike, medija i informatičkih tehnologija. Kada su osobna računala postala pristupačnija, omogućeni su uvjeti za razvoj ICT-a kao podržavajućeg procesa učenja. Taj razvoj bio je preteča internetu kao mediju za učenje. Moglo se pretpostaviti da će Computer Based Training (CBT) programi omogućiti lakše i jeftinije učenje. Taj je pothvat ekspandirao zadnjih 20 godina, vodeći prema internacionalnom i posebno europskom programu u integraciji korištenja ICT-a u edukaciji i vježbanju. Širenjem digitalnih medija u profesionalnom i privatnom životu, pojačan je zahtjev za korištenjem tih tehnologija i u obrazovanju. Obrazloženje se zasniva u suštini na općem društvenom značaju, na budućoj profesionalnoj relevantnosti digitalnih medija, na pedagoškim efektima u pogledu poboljšanja učenja i rezultata učenja kao i na potencijalu promjena koje bi mogao izazvati u institucijama kao što je sistem cjeloživotnog obrazovanja. Digitalni mediji u obrazovanju nalaze različite primjene: od nastavnih i programa za učenje i vježbanje, baza podataka i alata, preko igara za učenje, eksperimenata i simulacija do kompleksnih komunikacijskih i kooperacijskih okruženja.

Informatika, mediji, informatička tehnologija

nije evidentirano

engleski

Educational Model Design for Media in Knowledge Society

nije evidentirano

Informatics, media, information technology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-111.

objavljeno

Podaci o knjizi

Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja

Nadrljanski, Đorđe

Split: Redak

2016.

978-953-336-330-1

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice