Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja (CROSBI ID 56791)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nadrljanski, Mila ; Paska, Iva ; Mašće, Irena
hrvatski
Projektiranje modela obrazovanja za medije u funkciji društva znanja
Pojava novih informatičkih i komunikacijskih tehnologija i medija omogućila je osnove za korjenite promjene u obrazovanju. U posljednjih dvadesetak godina, obrazovanje postaje predmet naučnog istraživanja zahvaljujući brzom razvoju informatike, medija i informatičkih tehnologija. Kada su osobna računala postala pristupačnija, omogućeni su uvjeti za razvoj ICT-a kao podržavajućeg procesa učenja. Taj razvoj bio je preteča internetu kao mediju za učenje. Moglo se pretpostaviti da će Computer Based Training (CBT) programi omogućiti lakše i jeftinije učenje. Taj je pothvat ekspandirao zadnjih 20 godina, vodeći prema internacionalnom i posebno europskom programu u integraciji korištenja ICT-a u edukaciji i vježbanju. Širenjem digitalnih medija u profesionalnom i privatnom životu, pojačan je zahtjev za korištenjem tih tehnologija i u obrazovanju. Obrazloženje se zasniva u suštini na općem društvenom značaju, na budućoj profesionalnoj relevantnosti digitalnih medija, na pedagoškim efektima u pogledu poboljšanja učenja i rezultata učenja kao i na potencijalu promjena koje bi mogao izazvati u institucijama kao što je sistem cjeloživotnog obrazovanja. Digitalni mediji u obrazovanju nalaze različite primjene: od nastavnih i programa za učenje i vježbanje, baza podataka i alata, preko igara za učenje, eksperimenata i simulacija do kompleksnih komunikacijskih i kooperacijskih okruženja.
Informatika, mediji, informatička tehnologija
nije evidentirano
engleski
Educational Model Design for Media in Knowledge Society
nije evidentirano
Informatics, media, information technology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-111.
objavljeno
Podaci o knjizi
Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja
Nadrljanski, Đorđe
Split: Redak
2016.
978-953-336-330-1