Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja (CROSBI ID 232049)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bernik, Andrija ; Bregovec, Vedran ; Sabati, Zvonimir
hrvatski
Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja
U ovom radu prikazane su i objašnjene razlike između dva najpopularnija grafička programska sučelja počevši od njihovih izoliranih početaka 1992. godine, preko njihovih čestih srazova u područjima performansi, jednostavnosti korištenja, pokušaja upadanja u ciljane skupine onog drugog i neuspjelog pokušaja spajanja u jedan proizvod. Ovaj rad također se bavi raznim tehnikama i problemima koje spomenuti API-evi moraju savladati i nadvladati da mi se izdigli iznad konkurencije. Na kraju rada prikazana je raspodjela spomenutih API-eva prema određenim korisničkim skupinama i objašnjeno je zašto su baš te skupine odabrale određeni API u svom radu.
OpenGL ; Direct3D ; API ; Marshalling ; Driver Overhead
nije evidentirano
engleski
Differences Between The OpenGL And Direct3D Programming Interfaces
nije evidentirano
OpenGL ; Direct3D ; API ; Marshalling ; Driver Overhead
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Grafička tehnologija, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti