Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja (CROSBI ID 232049)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bernik, Andrija ; Bregovec, Vedran ; Sabati, Zvonimir Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja // Polytechnic and design, 4 (2016), 2; 102-109

Podaci o odgovornosti

Bernik, Andrija ; Bregovec, Vedran ; Sabati, Zvonimir

hrvatski

Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja

U ovom radu prikazane su i objašnjene razlike između dva najpopularnija grafička programska sučelja počevši od njihovih izoliranih početaka 1992. godine, preko njihovih čestih srazova u područjima performansi, jednostavnosti korištenja, pokušaja upadanja u ciljane skupine onog drugog i neuspjelog pokušaja spajanja u jedan proizvod. Ovaj rad također se bavi raznim tehnikama i problemima koje spomenuti API-evi moraju savladati i nadvladati da mi se izdigli iznad konkurencije. Na kraju rada prikazana je raspodjela spomenutih API-eva prema određenim korisničkim skupinama i objašnjeno je zašto su baš te skupine odabrale određeni API u svom radu.

OpenGL ; Direct3D ; API ; Marshalling ; Driver Overhead

nije evidentirano

engleski

Differences Between The OpenGL And Direct3D Programming Interfaces

nije evidentirano

OpenGL ; Direct3D ; API ; Marshalling ; Driver Overhead

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2016.

102-109

objavljeno

1849-1995

2459-6302

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti