Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja (CROSBI ID 57868)

Prilog u knjizi | ostalo

Miklošević, Željka ; Zlodi, Goran Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja // Informacijska tehnologija u obrazovanju / Lasić-Lazić, Jadranka (ur.). Zagreb: Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 133-155

Podaci o odgovornosti

Miklošević, Željka ; Zlodi, Goran

hrvatski

Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja

U radu autori polaze od literature koja učenje o kulturi i baštini postavlja u središte cjeloživotnog učenja o čijoj važnosti svjedoče dokumenti međunarodnih organizacija poput UNESCO- a. Kao jedna od središnjih baštinskih institucija s izravnim edukacijskim poslanjem, muzej predstavlja važno mjesto samousmjerenog učenja. U radu se takvo učenje postavlja u okvire teorije multimodalnog učenja i njegovog odnosa s pojmom multimedije koja danas, usred sveprisutnosti digitalno stvorenog kulturnog sadržaja, svoje specifičnosti dobiva upravo u muzeju kao mjestu u kojemu se uči putem različitih medija, ili konteksta – fizičkih i digitalnih. Autori analiziraju načine na koji se ta dva konteksta odnose s obzirom na njihov edukativni potencijal. U radu autori određuju učenje u muzeju kao multimodalni i multimedijalni proces definiranjem odnosa između fizičkih i digitalnih sadržaja što čine specifične karakteristike muzeja. Nadalje, identificiraju se i obrazlažu ključne značajke interaktivnih sadržaja na muzejskoj izložbi te se definiraju glavne značajke interaktivnih sadržaja u virtualnom okružju, tvoreći okvir za njihov razvoj i kreativnu primjenu kako bi se u muzeju omogućili različiti inovativni pristupi učenju.

informalno učenje ; interaktivni sadržaji ; muzeji

nije evidentirano

engleski

Information technology in museums - interactive content charachteristics in context of informal learning

nije evidentirano

informal learning ; interactive content ; museums

nije evidentirano

Podaci o prilogu

133-155.

objavljeno

Podaci o knjizi

Informacijska tehnologija u obrazovanju

Lasić-Lazić, Jadranka

Zagreb: Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2014.

9789531755443

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti