Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja (CROSBI ID 57868)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Miklošević, Željka ; Zlodi, Goran
hrvatski
Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja
U radu autori polaze od literature koja učenje o kulturi i baštini postavlja u središte cjeloživotnog učenja o čijoj važnosti svjedoče dokumenti međunarodnih organizacija poput UNESCO- a. Kao jedna od središnjih baštinskih institucija s izravnim edukacijskim poslanjem, muzej predstavlja važno mjesto samousmjerenog učenja. U radu se takvo učenje postavlja u okvire teorije multimodalnog učenja i njegovog odnosa s pojmom multimedije koja danas, usred sveprisutnosti digitalno stvorenog kulturnog sadržaja, svoje specifičnosti dobiva upravo u muzeju kao mjestu u kojemu se uči putem različitih medija, ili konteksta – fizičkih i digitalnih. Autori analiziraju načine na koji se ta dva konteksta odnose s obzirom na njihov edukativni potencijal. U radu autori određuju učenje u muzeju kao multimodalni i multimedijalni proces definiranjem odnosa između fizičkih i digitalnih sadržaja što čine specifične karakteristike muzeja. Nadalje, identificiraju se i obrazlažu ključne značajke interaktivnih sadržaja na muzejskoj izložbi te se definiraju glavne značajke interaktivnih sadržaja u virtualnom okružju, tvoreći okvir za njihov razvoj i kreativnu primjenu kako bi se u muzeju omogućili različiti inovativni pristupi učenju.
informalno učenje ; interaktivni sadržaji ; muzeji
nije evidentirano
engleski
Information technology in museums - interactive content charachteristics in context of informal learning
nije evidentirano
informal learning ; interactive content ; museums
nije evidentirano
Podaci o prilogu
133-155.
objavljeno
Podaci o knjizi
Informacijska tehnologija u obrazovanju
Lasić-Lazić, Jadranka
Zagreb: Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
2014.
9789531755443