Nije sve tako crno (CROSBI ID 14768)

Dukić, Josip Nije sve tako crno. Košute: Kulturno društvo Trilj, 2016

Dukić, Josip

Nije sve tako crno

U ovoj knjizi podijeljenoj u tri tematske cjeline sabrani su tekstovi koji su objavljeni u razdoblju od 2004. do 2014. u nekoliko tiskovina i na mrežnom portalu, a riječ je o osamnaest razgovora, dva feljtona i dva polemička teksta. Jedan od osamnaest razgovora priredio je sa samim autorom Mario Matijević, diplomirani teolog i doktorand na Katoličkom bogoslovnom fakultetu, a tiskan je u Solinskoj kronici. Svi ostali razgovori, koje je priredio sam autor, objavljeni su u časopisu udruge Kulturno društvo Trilj Triljski most. Sugovornici u tim razgovorima poznate su osobe iz javnog i političkog života, zatim stručnjaci za medije i film te znanstvenici s područja povijesti, arheologije i teologije. Feljton Sv. Duje, Salona i Split objavljen je u šest nastavaka u Slobodnoj Dalmaciji u prigodi 1700. obljetnice mučeničke smrti Dujma i ostalih salonitanskih mučenika. Drugi feljton, znatno duži, naslovljen Iz don Franine škrinje objavljen je u osamnaest nastavaka u Solinskoj kronici s ciljem predstavljanja života i rada don Frane Bulića, splitskog svećenika i najpoznatijeg arheologa iz Hrvatske. Polemike Pavičić prešućuje nove historiografske spoznaje i Sinjska antifašistička udruga ideološkim ćorcima puca u prazno, objavljene u Slobodnoj Dalmaciji i na sinjskom mrežnom portalu Ferata, zapravo su odgovor autora na anakronističke i ideološke tekstove o ratnim i poratnim temama, čiji su autori novinar Jurica Pavičić i Stipan Samardžić, predsjednik Udruge antifašističkih boraca i antifašista iz Sinja.

razgovori, feljtoni, polemike, don Frane Bulić, komunisti

Knjiga je zbir već objavljenih tekstova, od kojih su feljtoni obogaćeni znanstvenim bilješkama.

It's not all black