A Psychological Guide for Leaders Across the Deployment Cycle (CROSBI ID 779932)

Druge vrste radova | prijevod

Filjak, Suzana ; Trlek, Mladen A Psychological Guide for Leaders Across the Deployment Cycle // Stress and Psychological Support in Modern Military Operations (Stress et aide psychologique dans les operations militaires moderns) Final Report of Task Group (Published April 2008.). 2016.

Filjak, Suzana ; Trlek, Mladen

A Psychological Guide for Leaders Across the Deployment Cycle

Uvod: NATO radna skupina HFM 081/RTG „Stres i psihološka potpora u suvremenim vojnim operacijama“ oformljena 2002, sastavljena je od preko 30 vojnih i civilnih obrambenih stručnjaka iz područja psihološke potpore u vojsci, koji su predstavnici 19 različitih zemalja članica NATO-a i PzM. Metoda: Radna skupina susrela se 10 puta (inicijalno kao ET) i provela je istraživanje najbolje prakse i iskustava: prije, tijekom i nakon operacija ; korištenih instrumenta za ispitivanje postrojbene psihičke bojne spremnosti te kliničkih alata korištenih u NATO i PzM za individualno i grupno ispitivanje, intervenciju i izobrazbu prije, tijekom i nakon misija. Dodatno, Skupina je konstruirala internacionalni Upitnik za zapovjednike o psihičkom zdravlju u operacijama koji je primijenjen na 172 NATO i PzM vojnih vođa u 16 zemalja susponzorirano (sa COMEDS MP-WG) NATO simpozij HFM-134 „Ljudske dimenzije u vojnim operacijama: Strategije Vojnih vođa usmjerene na stres i psihološku potporu“ održanog u Bruxellesu u travnja 2006. godine. Na koncu, Radna skupina je proizvela seriju smjernica za psihološku potporu u vojnim operacijama u obliku Priručnika za zapovjednike. Rezultati: Izvješće NATO HFM 081/RTG Stres i Psihološka potpora u suvremenim vojnim operacijama, Priručnik za vojne vođe i drugi Dodatci (izvješća o Najboljoj praksi i obuci i edukaciji te Inventar instrumenata za mjerenje psihičke spremnosti kao i Klinički alati korišteni za procjenu, intervenciju i edukaciju prije, tijekom i nakon misije) dizajnirani su kao pomoć onima koji su odgovorni za vođenje vojnog osoblja u NATO vojnim operacijama. Priručnik obrazlaže podjednako razloge važnosti pitanja psihološke podrške, kao i strategije koje zapovjednici mogu koristiti za potporu svojim članovima postrojbe. Dajući u tome ravnotežu, on može biti koristan za uključivanje ovog priručnika tijekom obuke i izobrazbe na vojnim školama, kao dio tečaja za zapovjednike, kao dio tečajeve redovne vojne obuke i kao dio obuke zapovjednog osoblja (nižih časnika). Priručnik također može biti koristan na preduputnoj obuci kao potpora zapovjednicima koji su odgovorni za postrojbe angažirane u misiji. Nacije su pozvane da koriste priručnik kako bi zadovoljile specifične potrebe obuke i da dopune priručnik s informacijama koje odražavaju njihove nacionalne posebnosti i politiku.

psychological readiness, assessment of readiness, instruments, unit effectiveness, readiness of soldier's families, the deployment cycle, stress reactions, levels of psychological support, clinical tools, experts in psychological support, psychological professions ;

Stress and Psychological Support in Modern Military Operations (Stress et aide psychologique dans les operations militaires moderns) Final Report of Task Group (Published April 2008.)

2016.