Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine (CROSBI ID 14887)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Skoko, Božo
Topić, Tanja
hrvatski
Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine
U ovoj publikaciji ćete pronaći temeljit pregled ključnih teorija, strategija i taktika u brendiranju država, potom rezultate niza istraživanja o identitetu i imidžu Bosne i Hercegovine, ključna razmišljanja građana Bosne i Hercegovine o sadašnjosti i budućnosti ove države, te stajališta vodećih bosanskohercegovačkih i inozemnih stručnjaka o mogućnostima, potencijalima i preprekama na putu eventualnog brendiranja BiH, kao i svojevrsni katalog identitetskih potencijala Bosne i Hercegovine i njezinih naroda. Knjiga predstavlja konkretne upute i alate za pristup brendiranju države i nezaobilazno štivo prilikom promišljanja bolje budućnosti Bosne i Hercegovine i njezinih stanovnika te planiranju konkretnog procesa brendiranja, koji je pak neophodan želi li ova država zauzeti kvalitetnije mjesto na međunarodnoj političkoj i ekonomskoj pozornici.
Bosna i Hercegovina ; brendiranje ; identitet ; imidž ; Hrvati ; Bošnjaci ; Srbi
nije evidentirano
engleski
Strategic guidelines for branding of Bosnia and Herzegovina
nije evidentirano
Bosnia and Herzegovina ; branding ; identity ; image ; Croats ; Bosniaks ; Serbs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb
2015.
978-9958-884-35-1
128
objavljeno