Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tradicijska glazba srednjoeuropskih država i interkulturalni odgoj u osnovnoškolskoj nastavi glazbe (CROSBI ID 236934)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir Tradicijska glazba srednjoeuropskih država i interkulturalni odgoj u osnovnoškolskoj nastavi glazbe // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 1; 123-134

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

hrvatski

Tradicijska glazba srednjoeuropskih država i interkulturalni odgoj u osnovnoškolskoj nastavi glazbe

Hrvatska je u svim područjima kulture i umjetnosti dijelila kulturnu povijest s ostalim srednjoeuropskim državama. Iako nama bliske, i u nekim segmentima slične, srednjoeuropske države ipak imaju svoju povijest i kulturnu baštinu, pa tako i tradicijsku glazbu. U okviru ovoga rada prikazane su tradicijske glazbe srednjoeuropskih država i analiziran je program osnovnoškolske nastave glazbe u Republici Hrvatskoj sa svrhom uočavanja prisutnosti tradicijskog glazbenog stvaralaštva srednjoeuropskih država namijenjenih pjevanju i slušanju. Cilj je rada ukazati da glazba kao dio kulturnog i tradicijskog stvaralaštva može biti snažno sredstvo upoznavanja nekog naroda, boljeg razumijevanja i, u konačnici, poštivanja drugih kultura, što je danas u multikulturnim društvima posebno važno. Škola kao obrazovna i odgojna ustanova trebala bi doprinijeti interkulturnom odgoju i razvijanju interkulturne kompetencije učenika. Glazba kao takva, odnosno nastava glazbe, također može utjecati na razvoj osobnog identiteta koji je povezan s poštivanjem različitosti. U nastavi glazbe, upoznajući različite glazbene tradicije, učenici upoznaju različite kulture te će tako steći toleranciju prema kulturnoj različitosti.

interkulturalizam, nastava Glazbene kulture, osnovna škola, tradicijsko glazbeno stvaralaštvo, učenici

nije evidentirano

engleski

Traditional music of central european countries and intercultural education in primary school music teaching

nije evidentirano

interculturalism, music teaching, primary school, traditional musical creativity, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (1)

2017.

123-134

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti

Poveznice