Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena Twittera nakon potresa u Japanu 2011. (CROSBI ID 237879)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Frančula, Nedjeljko Primjena Twittera nakon potresa u Japanu 2011. // Geodetski list, 70 (2016), 4; 405-405

Podaci o odgovornosti

Frančula, Nedjeljko

hrvatski

Primjena Twittera nakon potresa u Japanu 2011.

U prvih sedam dana nakon potresa 11. ožujka 2011. Odjel za informacijske sustave grada Cukube slao je informacije u vezi potresa preko svoga računa na Twitteru. Broj sljedbenika njihova računa bio je prije potresa oko 2000, dok je broj tvitova i retvitova deset dana prije potresa bio dnevno između jedan i 14. Nakon potresa broj sljedbenika povećao se na više od 10 000, a broj tvitova i retvitova dnevno je iznosio od 15 do 165. Ukupan broj tvitova i retvitova od 11. do 17. ožujka, kada je osposobljen njihov računalni sustav, bio je 593. Najviše tvitova vezano je uz podatke o prometu (137), pozive u pomoć i slične informacije (118), informacije o trenutačnoj situaciji (108), informacije o opskrbi vodom (77) i informacije o struji (46). Retvitova je bilo 247 i 72 poveznice na druge mrežne stranice.

Twitter, potres, Japan ; društvene mreže

nije evidentirano

engleski

The use of Twitter after the earthquake in Japan in 2011

In the first seven days after the March 11, 2011 earthquake, the Information Systems Department of the City of Tsukuba sent information about the earthquake through its Twitter account. The number of followers of their account before the earthquake was around 2,000, while the number of tweets and retweets ten days before the earthquake was between one and 14 per day. After the earthquake, the number of followers increased to more than 10,000, and the number of tweets and retweets per day was 15 up to 165. The total number of tweets and retweets from March 11 to 17, when their computer system was enabled, was 593. The most tweets are related to traffic data (137), calls for help and similar information (118), information about the current situation (108), water supply information (77) and electricity information (46). There were 247 retweets and 72 links to other websites.

Twitter, earthquake, Japan ; social media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70 (4)

2016.

405-405

objavljeno

0016-710X

1849-0611

Povezanost rada

Geodezija

Poveznice
Indeksiranost