Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

A Qualitative Comparison of Private Tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: Lessons from Design and Implementation (CROSBI ID 58655)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jokić, Boris A Qualitative Comparison of Private Tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: Lessons from Design and Implementation // Researching Private Supplementary Tutoring. Methodological Lessons from Diverse Cultures / Bray, Mark ; Kwo, Ora ; Jokić, Boris (ur.). Hong Kong: Springer, 2016. str. 77-95

Podaci o odgovornosti

Jokić, Boris

engleski

A Qualitative Comparison of Private Tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: Lessons from Design and Implementation

Rad u kojem se predstavljaju izazovi kvalitativnog istraživanja pojave privatnih instrukcija. U radu se također obrađuju metodološki izazovi istraživanja u pet različitih država te rad višenacionalnog istraživačkog tima.

private supplementary tutoring, qualitative methods, comparative education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

77-95.

objavljeno

Podaci o knjizi

Researching Private Supplementary Tutoring. Methodological Lessons from Diverse Cultures

Bray, Mark ; Kwo, Ora ; Jokić, Boris

Hong Kong: Springer

2016.

978-3-319-30041-2

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija