Menadžment kriznog komuniciranja (CROSBI ID 15156)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Jugo, Damir
hrvatski
Menadžment kriznog komuniciranja
Područje kriznog komuniciranja jedno je od najizazovnijih područja komunikacijskog menadžmenta i odnosa s javnošću, budući da o njegovoj učinkovitosti ovisi – ne samo imidž organizacije - već i njezina tržišna sudbina. Uspješno upravljati kriznim komuniciranjem iziskuje napredna znanja strateškog komuniciranja, što dovodi do situacije da se ovim područjem u pravilu bave najiskusniji pojedinci unutar struke odnosa s javnošću i komunikacija, a da za različite krizne situacije korporacije i organizacije često angažiraju iskusne vanjske stručnjake s godinama iskustva. Knjiga «Menadžment kriznog komuniciranja» istovremeno obuhvaća teorijski okvir kriznog upravljanja i kriznog komuniciranja te onaj još važniji, praktični pogled na ovo specifično područje. Zbog svoje strukture i širokog sadržaja kojeg obuhvaća, ova se knjiga može koristiti kao literaturom odnosno udžbenikom za studijske programe sve tri razine visokog obrazovanja ; preddiplomske, diplomske i poslijediplomske, a koji se izvode na područjima komunikologije, odnosa s javnošću, marketinga, ali i menadžmenta. Istovremeno, ova knjiga predstavlja vrijedan doprinos praktičarima koji njezinim korištenjem dobivaju kvalitetnu literaturu koja može značajno doprinijeti kvalitetnom, strateškom i planskom pristupu kriznim situacijama u realnim okolnostima.
kriza ; krizno komuniciranje ; strategija ; reaktivne strategije
nije evidentirano
engleski
Crisis Communication Management
nije evidentirano
crisis, crisis communication, strategy, reactive strategies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Školska knjiga ; Veleučilište Edward Bernays
2017.
978-953-0-30287-7
263
objavljeno