Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slušanje glazbe u nastavi i udžbenicima glazbene kulture u prvim trima razredima osnovne škole (CROSBI ID 240068)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Šulentić Begić, Jasna ; Kujek, Tihana Slušanje glazbe u nastavi i udžbenicima glazbene kulture u prvim trima razredima osnovne škole // Tonovi (Zagreb), 69 (2017), 1; 37-47

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna ; Kujek, Tihana

hrvatski

Slušanje glazbe u nastavi i udžbenicima glazbene kulture u prvim trima razredima osnovne škole

Prema otvorenom modelu, koji je stupio na snagu školske godine 2006/07., nastava glazbene kulture u prvim trima razredima osnovne škole temelji se na nastavnim područjima pjevanja, sviranja, slušanja glazbe i elemenata glazbene kreativnosti. Najveći pozitivan pomak u slušanju glazbe pojavljuje se u nastavnom planu i programu iz 2006. godine kojim slušanje postaje obvezna i središnja aktivnost, dok su ostala područja varijabilna. U okviru ovoga rada provedeno je istraživanje tijekom ožujka i početkom travnja 2016. god. u prvim trima razredima jedne osnovne škole u Osječko- baranjskoj županiji. Cilj istraživanja bio je uočiti zastupljenost provođenja nastavnog područja slušanja glazbe u nastavi i u udžbenicima glazbene kulture u prvim trima razredima osnovne škole. Rezultati istraživanja pokazali su kako slušanje glazbe nije u potpunosti središnja aktivnost nastave, što je potvrđeno i analizom udžbenika Glazbeni krug. Nadalje, učitelji u nastavi najviše preferiraju nastavno područje pjevanja (jer je tako i u udžbenicima) koje ne može biti središnja aktivnost jer nema glazbeno- umjetničko opravdanje. Samo se aktivnim slušanjem razvija glazbeni ukus i kritički odnos prema glazbi.

aktivno slušanje, nastava glazbe, otvoreni model, slušanje glazbe, udžbenik

nije evidentirano

engleski

Listening to music in teaching and textbooks of music education in the first three grades of primary school

nije evidentirano

active listening, music education, open model, listening to music, textbook

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69 (1)

2017.

37-47

objavljeno

0352-9711

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija