Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja (CROSBI ID 58851)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Boneta, Željko ; Ivković, Željka ; Vujičić, Lidija
hrvatski
Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja
Metodom ankete istraživani su roditeljski stavovi o sukonstruktivističkom teorijskom okviru projekta i o ulozi znanosti u društvu i obrazovanju.
roditeljski stavovi, razvoj znanstvene pismenosti djece
nije evidentirano
engleski
A Sociological Perspective on the Role of Parents in Encouraging the Development of Scientific Literacy in Early Childhood Institucions
nije evidentirano
parents' attitudes, development of scienific literacy of children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
109-128.
objavljeno
Podaci o knjizi
Razvoj znansvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja
Vujičić, Lidija
Rijeka: Centar za istraživanje djetinjstva Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
2016.
978-953-7917-05-0