Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja (CROSBI ID 58851)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Boneta, Željko ; Ivković, Željka ; Vujičić, Lidija Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja // Razvoj znansvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja / Vujičić, Lidija (ur.). Rijeka: Centar za istraživanje djetinjstva Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2016. str. 109-128

Podaci o odgovornosti

Boneta, Željko ; Ivković, Željka ; Vujičić, Lidija

hrvatski

Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja

Metodom ankete istraživani su roditeljski stavovi o sukonstruktivističkom teorijskom okviru projekta i o ulozi znanosti u društvu i obrazovanju.

roditeljski stavovi, razvoj znanstvene pismenosti djece

nije evidentirano

engleski

A Sociological Perspective on the Role of Parents in Encouraging the Development of Scientific Literacy in Early Childhood Institucions

nije evidentirano

parents' attitudes, development of scienific literacy of children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-128.

objavljeno

Podaci o knjizi

Razvoj znansvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja

Vujičić, Lidija

Rijeka: Centar za istraživanje djetinjstva Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

2016.

978-953-7917-05-0

Povezanost rada

Sociologija, Pedagogija