Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije učitelja za razvoj pjevačkog umijeća učenika u osnovnoj školi: metodički i vokalno-tehnički aspekti (CROSBI ID 241187)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vidulin, Sabina ; Cingula, Sofija Kompetencije učitelja za razvoj pjevačkog umijeća učenika u osnovnoj školi: metodički i vokalno-tehnički aspekti // Muzika, 20 (2016), 2; 42-67

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina ; Cingula, Sofija

hrvatski

Kompetencije učitelja za razvoj pjevačkog umijeća učenika u osnovnoj školi: metodički i vokalno-tehnički aspekti

U radu autorice tumače vokalnu kompetenciju učitelja koja podrazumijeva sve vokalno- tehničke aspekte koji sačinjavaju ispravnu pjevačku tehniku i zdravo vođenje (pjevačkoga) glasa. Osobita pozornost pridana je razvoju pjevačkog umijeća učenika u redovitoj nastavi glazbene kulture i izvannastavnim glazbenim aktivnostima, uz metodički i vokalno-tehnički pristup. Autorice navode primjere pjesama koje mogu postati temelj glazbeno-pedagoškoga rada, a vokalno-tehnički aspekti i segmenti oruđe kojim se postiže razvoj i unaprjeđenje pjevačkog umijeća. Pjesma koja se obrađuje na nastavi omogućava umjetničko izražavanje i razvoj kreativnih potencijala učenika, ali može poslužiti i kao vokalno-tehnička vježba kojom glasu omogućujemo optimalno korištenje i zdravi razvoj. Uz vokalno-tehničke aspekte koji vode prema razvoju pjevačkog umijeća učenika te uz metodički pristup pjevanju moguće je realizirati cilj i zadaće pjevanja. Prikazani modeli pomoć su učitelju da uz poznavanje vokalne pedagogije i metodičkih principa utječe na zdravi razvoj i optimalnu zvonkost dječjega glasa. Osvještavanje navedenoga na svim razinama obrazovanja i dodatno usavršavanje vokalnih kompetencija učitelja bitna su pretpostavka osuvremenjivanja nastavnoga procesa i pridavanja veće pozornosti zdravome razvoja učenika i usavršavanju njegovih glazbenih vještina.

glazbena nastava, kompetencije, pjevanje, učitelj

nije evidentirano

engleski

Teachers' Competencies for Developing Students' Singing Skills in Primary Compulsory School: Didactic and Vocal-Technical Aspects

nije evidentirano

competencies, music education, singing, teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (2)

2016.

42-67

objavljeno

1512-5297

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost