Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cjeloživotno učenje: most između osobnog i profesijskog (CROSBI ID 59136)

Prilog u knjizi | stručni rad

Machala, Dijana Cjeloživotno učenje: most između osobnog i profesijskog // Vizija i stvarnost : zbornik u povodu 40 godina djelovanja Aleksandre Horvat u knjižničarstvu / Živković, Daniela ; Nebesny, Tatjana (ur.). Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2016. str. 215-227

Podaci o odgovornosti

Machala, Dijana

hrvatski

Cjeloživotno učenje: most između osobnog i profesijskog

Cilj rada je pokušati obrazložiti izvorišta utvrđenja teze o uzročnoj povezanosti krize profesionalnog identiteta u području knjižničarstva s utjecajem postmodernističke platforme po kojem se težište upravljanja profesionalnim razvojem premješte s općeg, društvenog, profesijskog na razinu pojedinačnog, osobnog, individualnog. Postmodernističko urušavanje profesionalnih autoriteta i središta oblikovanja 'istina', otvaranje putova k diskursnom i retoričkom oblikovanju mnoštva identiteta koji sve teže korespondiraju s nekim općim modelom ili tradicijskom slikom rezultiraju naposljetku pojavnošću krize identiteta knjižničarske profesije te potrebom za propitivanjem rekonstrukcije profesionalnog identiteta.

profesionalni identitet ; postmodernizam ; informacijska znanost

nije evidentirano

engleski

Lifelong learning: bridging personal to professional

nije evidentirano

professional identity ; postmodernism ; information science

nije evidentirano

Podaci o prilogu

215-227.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vizija i stvarnost : zbornik u povodu 40 godina djelovanja Aleksandre Horvat u knjižničarstvu

Živković, Daniela ; Nebesny, Tatjana

Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada

2016.

9789531693448

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti