Cjeloživotno učenje: most između osobnog i profesijskog (CROSBI ID 59136)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Machala, Dijana
hrvatski
Cjeloživotno učenje: most između osobnog i profesijskog
Cilj rada je pokušati obrazložiti izvorišta utvrđenja teze o uzročnoj povezanosti krize profesionalnog identiteta u području knjižničarstva s utjecajem postmodernističke platforme po kojem se težište upravljanja profesionalnim razvojem premješte s općeg, društvenog, profesijskog na razinu pojedinačnog, osobnog, individualnog. Postmodernističko urušavanje profesionalnih autoriteta i središta oblikovanja 'istina', otvaranje putova k diskursnom i retoričkom oblikovanju mnoštva identiteta koji sve teže korespondiraju s nekim općim modelom ili tradicijskom slikom rezultiraju naposljetku pojavnošću krize identiteta knjižničarske profesije te potrebom za propitivanjem rekonstrukcije profesionalnog identiteta.
profesionalni identitet ; postmodernizam ; informacijska znanost
nije evidentirano
engleski
Lifelong learning: bridging personal to professional
nije evidentirano
professional identity ; postmodernism ; information science
nije evidentirano
Podaci o prilogu
215-227.
objavljeno
Podaci o knjizi
Vizija i stvarnost : zbornik u povodu 40 godina djelovanja Aleksandre Horvat u knjižničarstvu
Živković, Daniela ; Nebesny, Tatjana
Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada
2016.
9789531693448