Sadržaji i ishodi učenja u obrazovanju odraslih usmjereni na područje tržišta rada (CROSBI ID 59404)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Relja, Renata
hrvatski
Sadržaji i ishodi učenja u obrazovanju odraslih usmjereni na područje tržišta rada
Slijedom dosadašnjih spoznaja, rezultata i trendova unutar istraživanja odraslih u relaciji prema tržištu rada, kao i provedene analize četiriju studijskih programa andragogije u kojima se iščitava manjkavost sadržaja o poduzetništvu, nameće se potreba veće zastupljenosti navedenih sadržaja i ishoda u budućim andragoškim kurikulumima. Takvi sadržaji i ishodi trebali bi se odnositi na: teorijske i empirijske spoznaje o poduzetništvu, poduzetništvo i zapošljivost, poduzetništvo u kontekstu suvremenog tržišta rada, teorijske i empirijske spoznaje o poziciji „odraslih poduzetnika“ na tržištu rada, pokretanje i realizaciju poduzetničkih ideja populacije odraslih, žene poduzetnice, poduzetničku kulturu – pojam, značenje i određenje, te ulogu kulture poduzetništva kao dijela organizacijske kulture. Odavde proizlaze i ključne vještine koje podrazumijevaju prepoznavanje potreba tržišta rada, koncipiranje i vođenje poduzetničkog projekta, oblikovanje poduzetničke klime i kulture te oblikovanje radnih timova i grupa.
tržište rada ; obrazovanje odraslih ; poduzetništvo
nije evidentirano
engleski
Adult education contents and learning outcomes focused on labour market
Slijedom dosadašnjih spoznaja, rezultata i trendova unutar istraživanja odraslih u relaciji prema tržištu rada, kao i provedene analize četiriju studijskih programa andragogije u kojima se iščitava manjkavost sadržaja o poduzetništvu, nameće se potreba veće zastupljenosti navedenih sadržaja i ishoda u budućim andragoškim kurikulumima. Takvi sadržaji i ishodi trebali bi se odnositi na: teorijske i empirijske spoznaje o poduzetništvu, poduzetništvo i zapošljivost, poduzetništvo u kontekstu suvremenog tržišta rada, teorijske i empirijske spoznaje o poziciji „odraslih poduzetnika“ na tržištu rada, pokretanje i realizaciju poduzetničkih ideja populacije odraslih, žene poduzetnice, poduzetničku kulturu – pojam, značenje i određenje, te ulogu kulture poduzetništva kao dijela organizacijske kulture. Odavde proizlaze i ključne vještine koje podrazumijevaju prepoznavanje potreba tržišta rada, koncipiranje i vođenje poduzetničkog projekta, oblikovanje poduzetničke klime i kulture te oblikovanje radnih timova i grupa.
labor market ; adult education ; entrepreneurship
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
175-194.
objavljeno
Podaci o knjizi
Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih
Brčić Kuljić, Marita ; Koludrović, Morana
Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
2016.
9789539881168