Slušanje glazbe i estetski odgoj učenika u nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 413204)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pušić, Ivana
Šulentić Begić, Jasna
Begić, Amir
hrvatski
Slušanje glazbe i estetski odgoj učenika u nastavi Glazbene kulture
Od školske godine 2006./07. osnovnoškolska nastava glazbe provodi se prema otvorenom modelu u kojem je nastavno područje slušanja i upoznavanja glazbe jedino obvezno područje. Umjesto površnog obrađivanja nastavnik se uz obvezno slušanje glazbe posvećuje jednom području po izboru, o kojem odlučuje potpuno individualno. Rad se sastoji od cjelina koje obrađuju estetski odgoj, glazbeno- estetski odgoj, glazbeni ukus i preferencije učenika, slušanje glazbe u hrvatskim nastavnim planovima i programima, slušanje glazbe u programu Glazbene kulture prema otvorenom modelu nastave te metodičke postupke slušanja glazbe u nastavi Glazbene kulture. Cilj rada bio je osvijestiti potrebu prisutnosti slušanja glazbe kao obveznog područja u nastavi Glazbene kulture, uz prave metodičke postupke, kako bi učenicima pružili što više mogućnosti da osjete, uživaju u ljepoti te da stvaraju estetske navike.
slušanje glazbe, glazbeno-estetski odgoj, otvoreni model, glazbeni ukus i preferencije
nije evidentirano
engleski
Listening to music and students aesthetic upbringing in music lessons
nije evidentirano
music listening, musical-aesthetic upbringing, open model, taste in music and music preferences
nije evidentirano
Podaci o izdanju
22
27.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek