Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korisničke razlike u očekivanjima, procjeni dobivene usluge i zadovoljstvu : primjena LibQUAL+™-a u Knjižnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (CROSBI ID 243483)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pikić, Aleksandra Korisničke razlike u očekivanjima, procjeni dobivene usluge i zadovoljstvu : primjena LibQUAL+™-a u Knjižnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 60 (2017), 4; 73-94

Podaci o odgovornosti

Pikić, Aleksandra

hrvatski

Korisničke razlike u očekivanjima, procjeni dobivene usluge i zadovoljstvu : primjena LibQUAL+™-a u Knjižnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

CILJ. Cilj ovog istraživanja je bio provjeriti na koji način studenti preddiplomskih studija, studenti diplomskih studija i znanstveno- nastavno osoblje vrednuju knjižnične resurse te koliko su njima zadovoljni. METODOLOGIJA. LibQUAL+™ je instrument s 22 čestice koji mjeri tri aspekta kvalitete knjižnične usluge: mogućnost kontrole informacija, knjižnično osoblje i prostor knjižnice. Kvalitetu knjižnične usluge ispitanici procjenjuju na tri ljestvice: razini minimalnog očekivanja, maksimalnog očekivanja i razini dobivene usluge. Anketno istraživanje je provedeno na 479 ispitanika, korisnika Knjižnice Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. REZULTATI. Rezultati su pokazali da sve tri skupine korisnika daju podjednako visoke ocjene knjižničnom osoblju i imaju podjednako visoka očekivanja od njih. S druge strane nađene su razlike u očekivanju od prostora knjižnice, ocjeni informacijskih resursa Knjižnice FF-a i zadovoljstvu podrškom korisničkom radu. Studenti preddiplomskih i diplomskih studija više očekuju od prostora knjižnice nego njihovi profesori i to onog dijela očekivanja koji govori o onome što bi najviše poželjeli, a preddiplomski studenti bolje ocjenjuju dobivene informacijske resurse nego profesori i zadovoljniji su podrškom koju im Knjižnica FF-a pruža u njihovom radu u odnosu na diplomske studente i profesore. OGRANIČENJA. U istraživanju su sudjelovali samo studenti preddiplomskih i diplomskih studija te znanstveno-nastavno osoblje Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, pa se preporučuje provjera mogućnosti generalizacije rezultata ovog istraživanja na korisničkim uzorcima drugih fakulteta i sveučilišta u Hrvatskoj.

LibQUAL+™ ; Knjižnica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; kvaliteta knjižnične usluge ; zadovoljstvo knjižničnom uslugom ; studenti preddiplomskih studija ; studenti diplomskih studija ; znanstveno-nastavno osoblje

nije evidentirano

engleski

The users’ differences in service expectations, perceived service quality and satisfaction : the application of LibQUAL + ™ in Library of the Faculty of Humanities and Social Sciences University of Zagreb

nije evidentirano

LibQUAL+™ ; Library of the Faculty of Humanities and Social Sciences University of Zagreb ; library service quality ; library service satisfaction ; undergraduate students ; graduate students ; faculty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60 (4)

2017.

73-94

objavljeno

0507-1925

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Indeksiranost