Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza kvalitete visokoškolskih knjižnica kroz prizmu postupka reakreditacije hrvatskih visokih učilišta (CROSBI ID 243485)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pikić, Aleksandra Analiza kvalitete visokoškolskih knjižnica kroz prizmu postupka reakreditacije hrvatskih visokih učilišta // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 60 (2017), 2/3; 47-77

Podaci o odgovornosti

Pikić, Aleksandra

hrvatski

Analiza kvalitete visokoškolskih knjižnica kroz prizmu postupka reakreditacije hrvatskih visokih učilišta

Periodično vrednovanje visokoškolskih knjižnica u sklopu reakreditacije hrvatskih visokih učilišta započelo je akad.god. 2010./11. Stručna povjerenstva sastavljena od profesora i studenata srodnih institucija procjenjivala su knjižnice veleučilišta, visokih škola i sveučilišnih sastavnica u kontekstu knjižnične institucionalne podrške studentskom učenju i istraživanju. Cilj ovog istraživanja bio je identificirati aspekte kvalitete pomoću kojih su visokoškolske knjižnice opisane u izvješćima povjerenstava tijekom reakreditacije, te utvrditi razinu njihove kvalitete. Istraživanje je provedeno krajem 2015. godine na komentarima knjižničnih resursa visokih učilišta iz 107 izvješća stručnih povjerenstava. Tematskom analizom komentara dobila su se sljedeća područja kvalitete knjižnične usluge: 1) relevantnost tiskanog i elektroničkog knjižničnog fonda, 2) adekvatnost veličine i karakteristika fizičkog prostora, 3) jednostavnost pristupa knjižničnoj građi, elektroničkim izvorima i internetu, 4) opći dojam o kvaliteti knjižnice, 5) adekvatnost broja i kompetencija osoblja, 6) adekvatnost financija te 7) korištenje knjižničnih resursa drugih ustanova. Rezultati analize stanja knjižnica su pokazali da su stručna povjerenstva u većoj mjeri kritizirala knjižnične resurse visokih učilišta, pri čemu su kritizirane knjižnice okvalificirane kao neadekvatna podrška za studentsko učenje i istraživanje. S druge strane, stručna povjerenstva su povoljno vrednovala knjižnične resurse samo nekolicine visokih učilišta. Knjižnice tih visokih učilišta mogu ukazati na smjer kojim bi druga visoka učilišta mogla razvijati svoje knjižnične resurse s ciljem bolje uspješnosti svojih studenata i zaposlenika.

visokoškolske knjižnice ; vrednovanje ; reakreditacija visokih učilišta ; kvaliteta knjižnične usluge

nije evidentirano

engleski

Quality analysis of academic libraries through the re-accreditation process of Croatian institutions of higher education

nije evidentirano

academic libraries ; evaluation ; institutions of higher education re-accreditation ; library service quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60 (2/3)

2017.

47-77

objavljeno

0507-1925

1334-6938

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost