Imidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime (CROSBI ID 243526)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Skoko, Božo
hrvatski
Imidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime
Autor analizira ulogu imidža Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti te se bavi načinima kreiranja imidža uopće i mogućnostima njegove promjene. Posebno se bavi subjektima odgovornima za identitet i imidž Crkve te komunikacijskim kanalima koji oblikuju javno mnijenje i formiraju sliku Crkve u hrvatskoj javnosti. Središnje pitanje rada je uloga odnosa s javnošću u kreiranju i upravljanju imidžom Crkve te nastojanjima da Crkva, umjesto komunikacijskog objekta, kojima se drugi bave, postane komunikacijski subjekt, koji proaktivno i strateški utječe na javno mnijenje te pridonosi boljem razumijevanju njezine uloge u društvu. Rad se bavi i ulogom medija u kreiranju imidža te donosi istraživanje o utjecaju medija na stajališta hrvatskih građana o fenomenu Međugorja. Također donosi strateške preporuke za kreiranje kvalitetnijih odnosa s javnošću crkvenih zajednica i institucija te jačanje imidža Crkve u hrvatskoj javnosti.
Crkva ; imidž ; mediji ; odnosi s javnošću ; komunikacija ; strategija
nije evidentirano
engleski
The Image of the Catholic Church in Croatian Public and Possibilities of Managing it
nije evidentirano
Church ; image ; media ; public relations ; communication ; strategy
nije evidentirano