Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama (CROSBI ID 243877)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Balija Mećar, Maja ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Dulčić, Adinda Utjecaj roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama // Logopedija, 6 (2016), 1; 38-45. doi: 10.31299/log.6.1.5

Podaci o odgovornosti

Balija Mećar, Maja ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Dulčić, Adinda

hrvatski

Utjecaj roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama

Ovim se istraživanjem nastojalo utvrditi olakšavaju li razlike u rodu i broju imenica razumijevanje subjektnih i objektnih odnosnih rečenica u ciljnoj skupini djece s posebnim jezičnim teškoćama (PJT), u dobi od 6 do 11 godina. Razumijevanje tih složenih sintaktičkih struktura ispitano je zadatcima u kojima su djeca trebala odgovarati na pitanja kojima se provjeravalo razumijevanje tematskih uloga unutar odnosne rečenice. Rezultati pokazuju da su ispitanici bili uspješniji u razumijevanju odnosnih rečenica koje se odnose na subjekt, u odnosu na one koje se odnose na objekt. Djeca u dobi od 8 do 11 godina, u odnosu na mlađu skupinu (od 6 do 7 godina), postigla su bolje rezultate u razumijevanju rečenica s različitim morfološkim oznakama (jednina-množina ; muško-žensko). Ti nam rezultati omogućuju bolje razumijevanje prirode PJT-a, a istodobno pružaju i smjernice terapijskog pristupa.

Rod i broj imenica ; odnosne rečenice ; posebne jezične teškoće

nije evidentirano

engleski

The role of grammatical gender and number in the comprehension of relative clauses among children with specific language impairment

nije evidentirano

Noun gender and number ; relative clause ; specific language impairment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (1)

2016.

38-45

objavljeno

1330-5484

1849-4706

10.31299/log.6.1.5

Povezanost rada

Logopedija

Poveznice