Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Čitanje, pisanje i računanje može biti lako – slijedi upute i vidjet ćeš da je tako! (CROSBI ID 59689)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Jurić, Dunja ; Kelić, Maja ; Novak, Morana ; Palčić Strčić, Iva ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Turčin, Maja ; Vlahoviček, Melita Čitanje, pisanje i računanje može biti lako – slijedi upute i vidjet ćeš da je tako! // Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno-jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine / Halačev, Slavenka (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2016. str. 82-82

Podaci o odgovornosti

Jurić, Dunja ; Kelić, Maja ; Novak, Morana ; Palčić Strčić, Iva ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Turčin, Maja ; Vlahoviček, Melita

hrvatski

Čitanje, pisanje i računanje može biti lako – slijedi upute i vidjet ćeš da je tako!

Uspješno učenje i stjecanje znanja, bilo u školskim klupama ili izvan njih, gotovo je potpuno nemoguće bez ovladavanja vještinama čitanja i pisanja. Čitanje je osnovni način prikupljanja informacija i nužno je za snalaženje u svakodnevnom životu. Uspješnom ovladavanju tim vještinama prethodi dug put uvježbavanja određenih jezičnih sposobnosti koje su preduvjet uspješnom čitanju i pisanju. U igrama u kojima nakon pročitanog slijedi izravna nagrada (npr. sastavljanje slika nakon dovršenih rečenica) dijete dobiva vanjski poticaj i inače zamornu aktivnost zamjenjuje igrom. Specifično strukturirane igre u ovom poglavlju doprinose navedenom cilju.

Čitanje, pisanje, računanje

nije evidentirano

engleski

Reading, writing and computing can be easy - follow the instructions and you will see how!

nije evidentirano

Reading, Writting, computing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

82-82.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno-jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine

Halačev, Slavenka

Zagreb: Školska knjiga

2016.

978-953-0-51712-7

Povezanost rada

Logopedija