Djeca s teškoćama sluha, slušanja i govora (CROSBI ID 59690)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza, Katarina
hrvatski
Djeca s teškoćama sluha, slušanja i govora
Narušenost percepcije, posebice sluha, uzrokuje reorganizaciju cjelokupnog sustava što dovodi do razvoja drugih putova i načina usvajanja i razvoja jezično-govornih sposobnosti. Neuralna plastičnost omogućava reorganizaciju struktura koje tako omogućavaju nove putove za prihvat i integraciju senzoričkih informacija koje dolaze s periferije. Temeljno obilježje verbotonalnog pristupa ranoj dijagnostici i rehabilitaciji djece oštećena sluha i govora uska je povezanost dijagnostike i rehabilitacije. Praćenje nastavnog plana i programa zahtijeva određenu razvijenost jezičnih kompetencija - osobito izražavanja govornim i pisanim putem. Niža razina usvojenosti navedenih sposobnosti otežavajući je čimbenik u razumijevanju školskog gradiva. Djeca kroz obrazovni proces akumuliraju mnogo pojmova, no slabija razvijenost govora im onemogućava verbalno izražavanje stečenih znanja. Cilj priručnika je educirati odgojno-obrazovne djetanike za rad s dje4com s teškoćama u razvoju u uvjetima inkluzivnog obrazovanja.
oštećenje sluha ; govorno-jezični poremećaji ; verbotonalna rehabilitacija ; inkluzija
nije evidentirano
engleski
Children with hearing, listening and speech difficulties
nije evidentirano
hearing impairment ; speech-language disorders ; verbotonal rehabilitation ; inclusion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
26-26.
objavljeno
Podaci o knjizi
Čujete li razliku? : priručnik za edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za rad s djecom oštećana sluha i/ili govora
Bakota, Koraljka
Zagreb: Osnovna škola Davorina Trstenjaka
2015.
9789539541222