Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA (CROSBI ID 244169)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Bačlija Sušić, Blaženka KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA // Život i škola = Life and school, LXII (2016), 1; 195-206

Podaci o odgovornosti

Bačlija Sušić, Blaženka

hrvatski

KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA

U radu je kroz kritički osvrt na osnovne metodičke i didaktičke principe Funkcionalne muzičke pedagogije Elly Bašić (1908-1998), napravljena njihova komparacija s tada suvremenim, kako općim tako i glazbeno- pedagoškim pravcima. Zaključeno je da postoje brojne zajedničke karakteristike između glazbeno- pedagoškog koncepta Elly Bašić i glazbeno pedagoških koncepata autora kao što su: J.E.Dalcroze, Z. Kodály, S. Suzuki, C.Orff, E. Willems. Elly Bašić je dakle u svoj glazbeno- pedagoški koncept, Funkcionalnu muzičku pedagogiju, uz svoje ideje, integrirala i ideje vodilje ne samo navednih suvremenih glazbeno- pedagoških pravaca s početka 20. stoljeća, nego i ideje vodilje općih pedagoških pravaca autora M. Montessori i R. Steinera. Navedeni glazbeno- pedagoški koncepti su i danas aktualni u svijetu jer idu u korak s današnjim vremenom. Stoga ih s pravom možemo smatrati suvremenima i težiti njihovom boljem razumijevanju kako bismo ih mogli primjeniti u svojoj pedagoškoj praksi. Ključne riječi: Elly Bašić, Funkcionalna muzička pedagogija, glazbeno-pedagoški koncepti s početka 20. stoljeća, komparacija, zajedničke karakteristike

Elly Bašić ; Funkcionalna muzička pedagogija ; glazbeno-pedagoški koncepti s početka 20. stoljeća ; komparacija ; zajedničke...

nije evidentirano

engleski

KOMPARACIJA IDEJA FUNKCIONALNE MUZIČKE PEDAGOGIJE I TEMELJNIH GLAZBENO-PEDAGOŠKIH KONCEPATA S POČETKA 20. STOLJEĆA

nije evidentirano

Keywords: common features, comparation, Elly Bašić, Functional Music Pedagogy, music pedagogical concepts from the early 20th century,

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LXII (1)

2016.

195-206

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost