Zadovoljstvo korisnika promidžbom i prepoznatljivošću Gradske knjižnice Rijeka (CROSBI ID 244304)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavić, Lara ; Vrana, Radovan
hrvatski
Zadovoljstvo korisnika promidžbom i prepoznatljivošću Gradske knjižnice Rijeka
U prvom dijelu rada dan je pregled temeljnih pojmova vezanih uz koncepte marketinga i promidžbe u knjižnici. U drugom dijelu rada prikazani su rezultati istraživanja korisnika putem ankete provedene u Gradskoj knjižnici u Rijeci u razdoblju od 11. do 16. srpnja 2016. godine o njihovu zadovoljstvu promidžbom i prepoznatljivošću Knjižnice. U istraživanju je sudjelovao 181 član (što čini 1 % svih upisanih članova u Gradsku knjižnicu Rijeka). Rezultati provedenog istraživanja pokazali su orijentaciju korisnika Gradske knjižnice Rijeka prema mrežnoj stranici Knjižnice putem koje saznaju najvažnije detalje o uslugama Knjižnice i njezinu fondu. Korisnici se prilikom saznavanja informacija o Knjižnici također služe i drugim promidžbenim alatima, poput društvenih mreža na kojima Knjižnica sudjeluje te plakata postavljenih u Knjižnici. Unatoč prisutnosti Gradske knjižnice Rijeka na društvenim mrežama, istraživanje je pokazalo kako mnogi ispitanici još uvijek nisu upoznati s mogućnošću praćenja obavijesti o Knjižnici na različitim društvenim mrežama. Istraživanje je također obuhvatilo i neposredan kontakt ispitanika s osobljem Knjižnice, za koje su istaknuli karakteristike ljubaznosti i stručnosti. Konačni je zaključak istraživanja da najveći broj ispitanika smatra kako je Gradska knjižnica Rijeka u potpunosti prepoznatljiva ili djelomično prepoznatljiva ne samo u gradu u kojemu djeluje već i na internetu. Rezultate istraživanja moguće je upotrijebiti u izradi budućeg marketinškog plana Knjižnice.
narodna knjižnica, marketing, istraživanje korisnika
nije evidentirano
engleski
The users satisfaction with the promotion and recognisability of the Rijeka City Library
nije evidentirano
public library, marketing, user research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60 (2/3)
2017.
193-220
objavljeno
0507-1925
1334-6938
10.30754/vbh.60.2-3.583