Međunarodni forum studenata glazbene pedagogije: od stjecanja kompetencija do oblikovanja osobnog identiteta studenata (CROSBI ID 655031)

Vidulin, Sabina Međunarodni forum studenata glazbene pedagogije: od stjecanja kompetencija do oblikovanja osobnog identiteta studenata // 20. pedagoški forum scenskih umetnosti: Muzički identiteti - Musical Identities / Petrović, Milena (ur.). Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2018. str. 109-127

Vidulin, Sabina

Međunarodni forum studenata glazbene pedagogije: od stjecanja kompetencija do oblikovanja osobnog identiteta studenata

Znanja, umijeća, uvjerenja i osobne karakteristike studenata platforma su za kreiranje njihovog osobnog i profesionalnog identiteta. Studenti, iako već formirani dosadašnjim odgojnim, obrazovnim i društvenim interpolacijama, u periodu studiranja na razmeđi su onoga što trenutno jesu i onoga što žele postati. Kompetencije koje će steći tijekom perioda studiranja, od stručnih znanja i umijeća, komunikacijskih vještina, vještine timskoga rada, korištenja IKT, do interpersonalnih, istraživačkih i organizacijskih vještina postat će glavna poluga promjene/modifikacije/unaprjeđenja njihova osobnoga identiteta. Cilj rada je istražiti koje su kompetencije studenti stekli organiziranjem Međunarodnog foruma studenata glazbene pedagogije i sudjelovanjem na forumu te na koji je način to utjecalo na oblikovanje njihovog osobnog identiteta. U svrhu istraživanja anketirani su studenti i njihovi mentori. Odgovori sudionika ukazali su na to da su: (1) članovi studentskog organizacijskog odbora kompetencijama poput: umijeća organiziranja, timskog rada, komunikacije i suradnje, inicijativnosti i kreativnosti, ojačali svoj osobni (društveni i profesionalni) identitet ; (2) studenti su u formalnim i neformalnim zajedničkim trenutcima obogaćeni novim iskustvima i znanjima, stvorili su kontakte za buduću suradnju, iskazali vlastite stavove i uvjerenja, dosegli veću razinu odgovornosti, samostalnosti, kritičnosti, inicijativnosti, ali i znatno unaprijedili socijalne vještine i timski rad. Mentori smatraju da su njihovi studenti proširili svoje kompetencije metakognitivnog mišljenja i konstruktivne refleksije i razvili nove: od istraživanja, pisanja radova, izlaganja pred publikom, izražavanja na engleskom jeziku, pri čemu su stekli više samopouzdanja, smanjena je trema pred javni nastup, postali su zadovoljniji sobom i svojim radom te su se osjetili priznatima u profesionalnom okružju.

kompetencije, Međunarodni forum studenata glazbene pedagogije, osobni identitet, studenti

International Forum of Music Pedagogy Students: from Acquiring Competences to Forming Students' Personal Identity

competences, International Forum of Music Pedagogy Students, personal identity, students