Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal (CROSBI ID 655952)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brđanović, Davor
hrvatski
Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal
Obrazovne potencijale glazbe - glazbeni, koji se ostvaruje glazbenom aktivnošću te neglazbeni, koji se ostvaruje u područjima povezanim s određenom glazbenom aktivnošću i njezinom društvenom namjenom - potrebno je u školi prepoznati, razumjeti i koristiti. Gardnerova teorija višestrukih inteligencija ukazuje na stalnu dinamičnu interakciju glazbene i ostalih čovjekovih inteligencija. Glazbena znanja i vještine pomažu kod različitih mentalnih konstrukcija, organizacija i prezentacija jer mnoge od njih imaju ekvivalent u glazbenim strukturama. Zato je glazbeni razvoj važan. Buduće bi promjene hrvatskog obrazovnog sustava trebale ponuditi različite kvalitetne, ravnopravno dostupne sadržaje, među kojima i glazbene, te omogućiti izbor - sukladno društvenim potrebama, sposobnostima i sklonostima učenika.
Dječji razvoj putem glazbe ; glazbene kompetencije ; glazbeno obrazovanje ; promjena obrazovne paradigme ; višestruke inteligencije
Članak je referiran u RILM (Répertoire International de Littérature Musicale)
engleski
Music education and education through music - untapped educational potential
nije evidentirano
Children's development through music ; musical competence ; music education ; educational paradigm change ; multiple intelligences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
431-446.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5
Vidulin, Sabina
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-7320-46-1
Podaci o skupu
Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti
predavanje
18.05.2017-20.05.2017
Pula, Hrvatska