Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal (CROSBI ID 655952)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Brđanović, Davor Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 431-446

Podaci o odgovornosti

Brđanović, Davor

hrvatski

Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal

Obrazovne potencijale glazbe - glazbeni, koji se ostvaruje glazbenom aktivnošću te neglazbeni, koji se ostvaruje u područjima povezanim s određenom glazbenom aktivnošću i njezinom društvenom namjenom - potrebno je u školi prepoznati, razumjeti i koristiti. Gardnerova teorija višestrukih inteligencija ukazuje na stalnu dinamičnu interakciju glazbene i ostalih čovjekovih inteligencija. Glazbena znanja i vještine pomažu kod različitih mentalnih konstrukcija, organizacija i prezentacija jer mnoge od njih imaju ekvivalent u glazbenim strukturama. Zato je glazbeni razvoj važan. Buduće bi promjene hrvatskog obrazovnog sustava trebale ponuditi različite kvalitetne, ravnopravno dostupne sadržaje, među kojima i glazbene, te omogućiti izbor - sukladno društvenim potrebama, sposobnostima i sklonostima učenika.

Dječji razvoj putem glazbe ; glazbene kompetencije ; glazbeno obrazovanje ; promjena obrazovne paradigme ; višestruke inteligencije

Članak je referiran u RILM (Répertoire International de Littérature Musicale)

engleski

Music education and education through music - untapped educational potential

nije evidentirano

Children's development through music ; musical competence ; music education ; educational paradigm change ; multiple intelligences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

431-446.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5

Vidulin, Sabina

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

978-953-7320-46-1

Podaci o skupu

Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti

predavanje

18.05.2017-20.05.2017

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti