Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju (CROSBI ID 656198)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kozina, Andrija Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju // ZBORNIK RADOVA / BOOK OF PROCEEDINGS International Scientific and Professional Conference Present for the Future of Education - Opportunities and Challenges / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka. (ur.). Sisak: Karika-Sisak, Sisak, Hrvatska, 2017. str. 188-203

Podaci o odgovornosti

Kozina, Andrija

hrvatski

Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju

Mješovito poučavanje (engl. blended learning, hybrid learning, mixed mode learning) je jedan od mnogih oblika e-poučavanja.Zamisao o mješovitom poučavanju, kao jednom od oblika eobrazovanja koji se danas sve više primjenjuje u vojnom obrazovanju članica Organizacije Sjevernoatlantskog ugovora (NATO), potekla je iz Konzorcija Partnerstva za mir (engl. Partnership for Peace Consortium), uz provedbu programa DEEP (Defence Education Enhancement Programme), s misijom doprinosa međunarodnoj sigurnosti edukacijom časnika, dočasnika i civilnih dužnosnika koji rade u ministarstvima obrane zemalja partnera u skladu s zapadnim standardima i vrijednostima obrambenog obrazovanja. Uvođenje mješovitog poučavanja u vojno obrazovanje skratilo je boravak polaznika na predavačkoj nastavi, koja je smanjena, ali nije sasvim odbačena. Cilj mješovitog poučavanja je sinergija najboljih značajki klasičnog predavanja s najboljim elementima e-učenja, uz razne oblike radionica kako bi se postiglo aktivno poučavanje polaznika. Snaga je mješovitog poučavanja u tome što je ono prirodan slijed prerastanja tradicionalnih oblika poučavanja, npr. predavačkog, u aktivne, visoko prilagođene individualizirane oblike uz primjenu komunikacijsko-informacijskih tehnologija. Takav je oblik poučavanja prilika za povezivanje prednosti komunikacijsko-informacijskih tehnologija i tradicionalnog predavanja. Primjena različitih metoda poučavanja povećava zainteresiranost i aktivnost polaznika te nudi više fleksibilnosti kod njihove raspodjele vremena jer sami odlučuju koliko će vremena posvetiti u samostalnom učenju.

alati za provedbu mješovitog poučavanja ; sinkronizirano poučavanje ; nesinkronizirano poučavanje ; simulacijske vježbe ; vojna izobrazba

Sažetak rada je objavljen u Knjizi sažetaka Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi

engleski

Blended learning in Military Education

nije evidentirano

tools for implementation of blended learning ; synchronous teaching ; unsynchronized teaching ; simulation training ; military education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

188-203.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ZBORNIK RADOVA / BOOK OF PROCEEDINGS International Scientific and Professional Conference Present for the Future of Education - Opportunities and Challenges

Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka.

Sisak: Karika-Sisak, Sisak, Hrvatska

978-953-57449-3-1

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja-mogućnosti i izazovi"

predavanje

20.04.2017-21.04.2017

Sisak, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće