Prikaz knjige:The Science and Art of Occlusion and Oral Rehabilitation (CROSBI ID 781607)

Dulčić, Nikša Book review: The Science and Art of Occlusion and Oral Rehabilitation / Prikaz knjige:The Science and Art of Occlusion and Oral Rehabilitation // Acta stomatologica Croatica, 50 (3) 269-269. 2016.

Dulčić, Nikša

Prikaz knjige:The Science and Art of Occlusion and Oral Rehabilitation

Djelo Martina Grossa "The Science and Art of Occlusion and Oral Rehabilitation" u izdanju Quintessence Publishinga izvrstan je primjer knjige u kojoj su detaljno opisani teorijski koncepti funkcije žvačnog sustava i okluzije te njihove poveznice sa svakodnevnom kliničkom praksom. Veliki doprinos knjizi dokazima poduprtim protokolima kliničke prakse dali su koautori Stefano Gracis, Inaki Gamborena, Konrad Meyenberg, Arie Shifman i Joseph Nissan. Koncepcijski se knjiga sastoji od dva dijela - teorijskog i kliničkog. Teorijski dio obuhvaća prvih šest poglavlja. Opisani su rast, razvoj, neurofiziologija i biomehanika žvačnog sustava te suvremene spoznaje anatomije i fiziologije statičke i dinamičke okluzije. Klinički dio obuhvaća deset poglavlja, u kojima su dokazima poduprtim protokolima opisani postupci okluzijske rehabilitacije različitih protetskih i imlantoprotetskih radova kod pacijenata s parodontološkim bolestima te pacijenata s temporomandibularnim disfunkcijama i bruksizmom. Sva poglavlja obogaćena su velikim brojem ilustracija i fotografija.Ova izvrsna knjiga namijenjena je studentima zbog svoje izvrsne didaktičke forme, kao i doktorima dentalne medicine, jer pruža najnovije detaljne informacije o konceptima i protokolima okluzije zuba u svakodnevnoj oralnoj rehabilitaciji, od jednostavnih restauracija do složenih protetskih i implantoprotetskih radova.

okluzija ; oralna rehabilitacija

Book review: The Science and Art of Occlusion and Oral Rehabilitation

occlusion ; oral rehabilitation