Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja (CROSBI ID 245907)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Sunko, Esmeralda Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 1; 113-126

Podaci o odgovornosti

Sunko, Esmeralda

hrvatski

Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja

Problem inkluzije u praksi posebno je naglašen kod djece s autizmom u dječjim vrtićima. Pretpostavke koje je potrebno ostvariti za provođenje inkluzije odnose se na probleme koji priječe ostvarivanje inkluzijskih vrednota. Jedna od vrlo važnih pretpostavki inkluzije jest redefiniranje uloge odgojitelja, kao i njihova osobna potreba odgoja i obrazovanja za prihvaćanjem djece s posebnim potrebama. Neodgovarajući položaj odgojitelja u dijagnostičkim postupcima umanjuje i njihovu odgojnu ulogu. Rezultati ispitivanja koji su prezentirani u ovom radu pokazuju stavove odgojitelja prema inkluziji kada se radi o djetetu s autizmom i naglašuju značajnu razliku u stavovima između odgojitelja s više i onih s manje godina radnog staža. S obzirom na rezultate ispitivanja, nužna je edukacija odgojitelja

problem inkluzije u praksi ; autizam u dječjim vrtićima ; stavovi odgojitelja prema inkluziji ; dijagnostički postupci ; edukacija odgojitelja

nije evidentirano

engleski

The inclusion of children with autism fro the preschool teachers perspective

nije evidentirano

the problem of inclusion in the practice ; autism in kindergartens ; titudes of preschool teachers towards the inclusion ; diagnostic procedures ; preschool teacher training ;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (1)

2010.

113-126

objavljeno

0037-654X

1848-0756

Povezanost rada

Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice