Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja (CROSBI ID 245907)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Sunko, Esmeralda
hrvatski
Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja
Problem inkluzije u praksi posebno je naglašen kod djece s autizmom u dječjim vrtićima. Pretpostavke koje je potrebno ostvariti za provođenje inkluzije odnose se na probleme koji priječe ostvarivanje inkluzijskih vrednota. Jedna od vrlo važnih pretpostavki inkluzije jest redefiniranje uloge odgojitelja, kao i njihova osobna potreba odgoja i obrazovanja za prihvaćanjem djece s posebnim potrebama. Neodgovarajući položaj odgojitelja u dijagnostičkim postupcima umanjuje i njihovu odgojnu ulogu. Rezultati ispitivanja koji su prezentirani u ovom radu pokazuju stavove odgojitelja prema inkluziji kada se radi o djetetu s autizmom i naglašuju značajnu razliku u stavovima između odgojitelja s više i onih s manje godina radnog staža. S obzirom na rezultate ispitivanja, nužna je edukacija odgojitelja
problem inkluzije u praksi ; autizam u dječjim vrtićima ; stavovi odgojitelja prema inkluziji ; dijagnostički postupci ; edukacija odgojitelja
nije evidentirano
engleski
The inclusion of children with autism fro the preschool teachers perspective
nije evidentirano
the problem of inclusion in the practice ; autism in kindergartens ; titudes of preschool teachers towards the inclusion ; diagnostic procedures ; preschool teacher training ;
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59 (1)
2010.
113-126
objavljeno
0037-654X
1848-0756