Je li provedba rane odgojno-obrazovne intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika? (CROSBI ID 60161)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bouillet, Dejana
hrvatski
Je li provedba rane odgojno-obrazovne intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika?
Na uzorku učenika uključenih u ranu odgojno- obrazovnu intervenciju (n = 153) primjenjen je Upitnik sposobnosti i teškoća učenika - verzija za učitelje, prije i nakon provedbe intervencije. Utvrđeno je da je provedba intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika jer su utvrđene pozitivne promjene u razvoju prosocijalnog ponašanja učenika, odnosima s vršnjacima, učiteljima i drugim odraslim osobama. Dobiveni rezultati upućuju na zaključak da ulaganje u pojačanu odgojnu i svaku drugu podršku učenicima koji se nalaze u riziku razvoja problema u ponašanju u ranoj fazi njihova školovanja i u ranoj fazi manifestiranja ponašajnih teškoća, imaju pozitivan učinak na učenika, odnose koje učenik razvija s vršnjacima i odraslim osobama, kao i na akademska postignuća učenika.
Upitnik sposobnosti i teškoća učenika, evaluacija, promjene ponašanja učenika
nije evidentirano
engleski
Did the implementation of early educational interventions lead to changes in pupils behavior?
nije evidentirano
The Strenghs and Difficulties Questionnaire SDQ, evaluation, changes of pupils' behaviour
nije evidentirano
Podaci o prilogu
119-130.
objavljeno
Podaci o knjizi
Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije
Bouillet, Dejana
Zagreb: Forum za slobodu odgoja
2015.
978-953-6958-55-9