Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Je li provedba rane odgojno-obrazovne intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika? (CROSBI ID 60161)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bouillet, Dejana Je li provedba rane odgojno-obrazovne intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika? // Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije / Bouillet, Dejana (ur.). Zagreb: Forum za slobodu odgoja, 2015. str. 119-130

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana

hrvatski

Je li provedba rane odgojno-obrazovne intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika?

Na uzorku učenika uključenih u ranu odgojno- obrazovnu intervenciju (n = 153) primjenjen je Upitnik sposobnosti i teškoća učenika - verzija za učitelje, prije i nakon provedbe intervencije. Utvrđeno je da je provedba intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika jer su utvrđene pozitivne promjene u razvoju prosocijalnog ponašanja učenika, odnosima s vršnjacima, učiteljima i drugim odraslim osobama. Dobiveni rezultati upućuju na zaključak da ulaganje u pojačanu odgojnu i svaku drugu podršku učenicima koji se nalaze u riziku razvoja problema u ponašanju u ranoj fazi njihova školovanja i u ranoj fazi manifestiranja ponašajnih teškoća, imaju pozitivan učinak na učenika, odnose koje učenik razvija s vršnjacima i odraslim osobama, kao i na akademska postignuća učenika.

Upitnik sposobnosti i teškoća učenika, evaluacija, promjene ponašanja učenika

nije evidentirano

engleski

Did the implementation of early educational interventions lead to changes in pupils behavior?

nije evidentirano

The Strenghs and Difficulties Questionnaire SDQ, evaluation, changes of pupils' behaviour

nije evidentirano

Podaci o prilogu

119-130.

objavljeno

Podaci o knjizi

Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije

Bouillet, Dejana

Zagreb: Forum za slobodu odgoja

2015.

978-953-6958-55-9

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija