Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište (CROSBI ID 657085)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidulin, Sabina ; Radica, Davorka
hrvatski
Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište
U radu se predstavlja novi pristup slušanju glazbe u osnovnoj školi orijentiran na cjelovito primanje, razumijevanje i prihvaćanje umjetničkog glazbenog djela. U spoznajno- emocionalnom pristupu, spoznajni dio obilježava upoznavanje i razlikovanje strukturnih glazbenih sastavnica djela, dok se emocionalnim dijelom teži prihvaćanju glazbe. Pri slušanju glazbe predlaže se zamjećivanje karakteristika prvog, drugog i trećeg stupnja, od (slušno) lakše do teže uočljivih glazbenih karakteristika. Osim navedenoga, autorice sistematiziraju četiri razine glazbenog doživljaja koje vode prema trajnom zadržavanju primjera u glazbenoj memoriji učenika. Suočavanje s glazbenim djelom kroz aktivno slušanje, pamćenje, razumijevanje i prihvaćanje skladbe omogućit će da učenikovo znanje postane operativno te utjecati na oblikovanje njegovog kulturnovrijednosnog sustava.
osnovna škola, pristup, razine doživljaja, slušanje glazbe, stupnjevanje glazbenih karakteristika
Zbornik je indeksiran u RILM i EBSCO.
engleski
Cognitive-emotional approach to listening to music in school: a theoretical starting point
nije evidentirano
approach, compulsory school, levels of experience, listening to music, gradation of music features
nije evidentirano
Podaci o prilogu
55-71.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5
Vidulin, Sabina
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-7320-45-1
Podaci o skupu
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
predavanje
18.05.2017-20.05.2017
Pula, Hrvatska