Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište (CROSBI ID 657085)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vidulin, Sabina ; Radica, Davorka Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 55-71

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina ; Radica, Davorka

hrvatski

Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište

U radu se predstavlja novi pristup slušanju glazbe u osnovnoj školi orijentiran na cjelovito primanje, razumijevanje i prihvaćanje umjetničkog glazbenog djela. U spoznajno- emocionalnom pristupu, spoznajni dio obilježava upoznavanje i razlikovanje strukturnih glazbenih sastavnica djela, dok se emocionalnim dijelom teži prihvaćanju glazbe. Pri slušanju glazbe predlaže se zamjećivanje karakteristika prvog, drugog i trećeg stupnja, od (slušno) lakše do teže uočljivih glazbenih karakteristika. Osim navedenoga, autorice sistematiziraju četiri razine glazbenog doživljaja koje vode prema trajnom zadržavanju primjera u glazbenoj memoriji učenika. Suočavanje s glazbenim djelom kroz aktivno slušanje, pamćenje, razumijevanje i prihvaćanje skladbe omogućit će da učenikovo znanje postane operativno te utjecati na oblikovanje njegovog kulturnovrijednosnog sustava.

osnovna škola, pristup, razine doživljaja, slušanje glazbe, stupnjevanje glazbenih karakteristika

Zbornik je indeksiran u RILM i EBSCO.

engleski

Cognitive-emotional approach to listening to music in school: a theoretical starting point

nije evidentirano

approach, compulsory school, levels of experience, listening to music, gradation of music features

nije evidentirano

Podaci o prilogu

55-71.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5

Vidulin, Sabina

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

978-953-7320-45-1

Podaci o skupu

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena

predavanje

18.05.2017-20.05.2017

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost