Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama (CROSBI ID 60435)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Ljubotina, Damir Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama // PsihoFESTOlogija 2 - Psihologijska znanost na popularan način / Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja et al. (ur.). Zagreb: FF Press, 2017. str. 85-90

Podaci o odgovornosti

Ljubotina, Damir

hrvatski

Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama

Tekst opisuje osnovne teorijske modele i mehanizme kojima se nastoji objasniti proces formiranja dojmova o drugim osobama, s osobitim naglaskom na informacije koje se objavljuju u medijima. Opisani su neki mehanizmi kojima se kod čitatelja/korisnika medijskih informacija može svjesno utjecati na formiranje dojma o pojedinoj osobi ili događaju. Naglašava se važnost medijske pismenosti, koja između ostalog, uključuje i sposobnost provjere točnosti i vjerodostojnosti informacija te kritički odnos prema izvorima informacija.

mediji, formiranje dojmova, mehanizmi manipulacije

nije evidentirano

engleski

To believe, or not to believe to media, that is question? Forming impressions about others

nije evidentirano

media, Impression formation, manipulation mechanisms

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-90.

objavljeno

Podaci o knjizi

PsihoFESTOlogija 2 - Psihologijska znanost na popularan način

Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž

Zagreb: FF Press

2017.

978-953-175-627-3

Povezanost rada

Psihologija