Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama (CROSBI ID 60435)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ljubotina, Damir
hrvatski
Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama
Tekst opisuje osnovne teorijske modele i mehanizme kojima se nastoji objasniti proces formiranja dojmova o drugim osobama, s osobitim naglaskom na informacije koje se objavljuju u medijima. Opisani su neki mehanizmi kojima se kod čitatelja/korisnika medijskih informacija može svjesno utjecati na formiranje dojma o pojedinoj osobi ili događaju. Naglašava se važnost medijske pismenosti, koja između ostalog, uključuje i sposobnost provjere točnosti i vjerodostojnosti informacija te kritički odnos prema izvorima informacija.
mediji, formiranje dojmova, mehanizmi manipulacije
nije evidentirano
engleski
To believe, or not to believe to media, that is question? Forming impressions about others
nije evidentirano
media, Impression formation, manipulation mechanisms
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-90.
objavljeno
Podaci o knjizi
PsihoFESTOlogija 2 - Psihologijska znanost na popularan način
Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž
Zagreb: FF Press
2017.
978-953-175-627-3