DOPRINOS UNAPREĐENJU SUSTAVA RANE INTERVENCIJE U DJETINJSTVU PUTEM DRUŠTVENO KORISNOG UČENJA (CROSBI ID 657649)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ferić, Martina ; Ljubešić, Marta
hrvatski
DOPRINOS UNAPREĐENJU SUSTAVA RANE INTERVENCIJE U DJETINJSTVU PUTEM DRUŠTVENO KORISNOG UČENJA
Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu razradila je projekt „Doprinos unapređenju sustava rane intervencije u djetinjstvu putem društveno korisnog učenja“ (DOBRO) koji je prihvaćen za financiranje od Europskog socijalnog fonda – Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali - Podrška razvoju partnerstava organizacija civilnog društva i visokoobrazovnih ustanova za provedbu programa društveno korisnog učenja“. Projekt će se provoditi u partnerstvu s Edukacijsko- rehabilitacijskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu i Fakultetom za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku. Trajanje projekta je 18 mjeseci. Polazište projekta je potreba jačanja rane intervencije u djetinjstvu kao sustava podrške za najranjiviji dio najmlađe populacije - djecu s razvojnim teškoćama i djecu s biološ- ki ili socijalno uvjetovanim razvojnim rizicima, na način da se vještine timskog rada i društvena odgovornost stručnjaka počnu znatnije osnaživati još tijekom studija. Naime, učinkovita rana intervencija organizirana je kao intersektorski, interdisciplinarni, integrirani i koordinirani sustav individualiziranih i djelotvornih usluga koje se pružaju u djetetovom prirodnom okruženju, a takva u našoj zemlji još ne postoji. Ona struč- njacima pridaje i nove uloge koje nadilaze znanja i vještine koje stručnjaci dobivaju na svojim matičnim fakultetima. Suvremeni sustav rane intervencije traži proaktivnost i društvenu angažiranost stručnjaka preko granica vlastite struke, s kapacitetom za integrirani pristup, kako u razvojnoj procjeni, tako i u intervenciji. Cilj projekta DOBRO je implementirati društveno korisno učenje u akademsko obrazovanje i pridonijeti obrazovanju budućih stručnjaka. Studenti će u suradnji s nevladinim organizacijama tijekom procesa društveno korisnog učenja pridonijeti javnoj dostupnosti podataka o pružateljima usluga u ranoj intervenciji (www.raniKLIK.hr) i osnaživanju organizacija civilnog društva. Očekuje se doprinos kvaliteti obrazovanja budućih stručnjaka za intersektorsko i interdisciplinarno područje rane intervencije. Ciljane skupine u projektu su zaposlenici fakulteta, studenti, zaposlenici i članovi organizacija civilnog društva te volonteri. Specifični ciljevi projekta su: 1. osnažiti nastavnike odabranih studijskih programa i organizacije civilnog društva u mentoriranju društveno korisnog učenja studenata u području rane intervencije, 2. povećati broj studenata uključenih u društveno korisno učenje kako bi pridonijeli rješavanju izazova u ranoj intervenciji u lokalnoj zajednici te 3. osnažiti stručne, analitičke i zagovaračke kapacitete organizacija civilnog društva u području skrbi za djecu s razvojnim rizicima i teškoćama i njihove obitelji.
rana intervencija, društveno korisno učenje
nije evidentirano
engleski
Contibution to the early intervention in childhood by community based learning
nije evidentirano
early intervention, community based learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
17-17.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
NACIONALNI SIMPOZIJ DANAS ZA SUTRA − KROZ INTERSEKTORSKU SURADNJU DO INTEGRIRANIH USLUGA U RANOJ INTERVENCIJI U DJETINJSTVU
Šimanović, Marina
Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID)
Podaci o skupu
NACIONALNI SIMPOZIJ DANAS ZA SUTRA − KROZ INTERSEKTORSKU SURADNJU DO INTEGRIRANIH USLUGA U RANOJ INTERVENCIJI U DJETINJSTVU
poster
12.12.2017-12.12.2017
Zagreb, Hrvatska