Poticanje kreativnih sposobnosti učenika glazbenih škola (CROSBI ID 247749)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bačlija Sušić, Blaženka ; Sućeska Ligutić, Radojka
hrvatski
Poticanje kreativnih sposobnosti učenika glazbenih škola
U radu se želi ukazati na važnost poticanja kreativnosti učenika u glazbenoj naobrazbi. S obzirom na to da prijedlog Nacionalnog kurikuluma za umjetničko obrazovanje nije zaživio u odgojno obrazovnoj praksi, pozornost je usmjerena na postojeće nastavne planove i programe za osnovne glazbene škole i osnovne plesne škole (2006), i to osobito na plan i program za osnovnu školu Funkcionalne muzičke pedagogije. Na temelju triangulacije, putem anketnih upitnika te polustrukturiranog intervjua, istraženo je na koji se način u nastavnoj praksi glazbene škole koja radi prema programu Funkcionalne muzičke pedagogije primjenjuju kreativni oblici i metode rada kojima se potiče kreativnost i inovativnost učenika. Dobiveni rezultati ukazuju da ispitani nastavnici imaju visoko razvijenu svijest o značaju kreativnosti za djetetov cjeloviti razvoj te potiču učenike na samostalno rješavanje određenih problema u nastavi. Koriste različite načine za poticanje kreativnosti, pri čemu se improvizacija kao metodički postupak više koristi na nastavi solfeggia nego instrumenta.
Funkcionalna muzička pedagogija ; glazbena naobrazba ; kreativni oblici i metode rada ; kreativnost ; nastavnici
nije evidentirano
engleski
Fostering the creative abilities of music school students
nije evidentirano
Funkcionalna muzička pedagogija ; glazbena naobrazba ; kreativni oblici i metode rada ; kreativnost ; nastavnici
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Pedagogija, Glazbena umjetnost