Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poticanje kreativnih sposobnosti učenika glazbenih škola (CROSBI ID 247749)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Bačlija Sušić, Blaženka ; Sućeska Ligutić, Radojka Poticanje kreativnih sposobnosti učenika glazbenih škola // Metodički ogledi, 24 (2017), 1; 73-94. doi: 10.21464/mo45.124.7394

Podaci o odgovornosti

Bačlija Sušić, Blaženka ; Sućeska Ligutić, Radojka

hrvatski

Poticanje kreativnih sposobnosti učenika glazbenih škola

U radu se želi ukazati na važnost poticanja kreativnosti učenika u glazbenoj naobrazbi. S obzirom na to da prijedlog Nacionalnog kurikuluma za umjetničko obrazovanje nije zaživio u odgojno obrazovnoj praksi, pozornost je usmjerena na postojeće nastavne planove i programe za osnovne glazbene škole i osnovne plesne škole (2006), i to osobito na plan i program za osnovnu školu Funkcionalne muzičke pedagogije. Na temelju triangulacije, putem anketnih upitnika te polustrukturiranog intervjua, istraženo je na koji se način u nastavnoj praksi glazbene škole koja radi prema programu Funkcionalne muzičke pedagogije primjenjuju kreativni oblici i metode rada kojima se potiče kreativnost i inovativnost učenika. Dobiveni rezultati ukazuju da ispitani nastavnici imaju visoko razvijenu svijest o značaju kreativnosti za djetetov cjeloviti razvoj te potiču učenike na samostalno rješavanje određenih problema u nastavi. Koriste različite načine za poticanje kreativnosti, pri čemu se improvizacija kao metodički postupak više koristi na nastavi solfeggia nego instrumenta.

Funkcionalna muzička pedagogija ; glazbena naobrazba ; kreativni oblici i metode rada ; kreativnost ; nastavnici

nije evidentirano

engleski

Fostering the creative abilities of music school students

nije evidentirano

Funkcionalna muzička pedagogija ; glazbena naobrazba ; kreativni oblici i metode rada ; kreativnost ; nastavnici

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (1)

2017.

73-94

objavljeno

0353-765X

1848-2325

10.21464/mo45.124.7394

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost

Poveznice
Indeksiranost